Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:15:32 GMT

رژه نیروهای مسلح در کردستان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۰۳۹

رژه نیروهای مسلح در کردستان برگزار نمی‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان گفت: امسال به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری باحوزه سلامت، رژه باشکوه نیروهای مسلح در استان برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر رحمت‌پور پیش‌از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که بهمنظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ارتش در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خطه کردستان اظهار داشت: از اینکه بیشترین مدت خدمتم در استان کردستان بوده، مفتخرم وهیچ‌وقت محبت‌های مردمان این دیار را فراموش نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: یاد و خاطره همه کسانی‌که در دوران دفاع مقدس حضور داشته را گرامی می‌داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش استان کردستان از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، استماع فرمایشات ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای به‌صورت ویدئو کنفرانس، تجلیل از مدافعان سلامت و انجام رژه خدمت و رفع آلودگی از جمله برنامه‌های این ایام مبارک در کردستان است.

وی با بیان امسال به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری با حوزه سلامت، رژه باشکوه نیروهای مسلح در استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: از طریق فضای مجازی کمبود برنامه‌ها را جبران می‌کنیم.

فرمانده سپاه کردستان: حفظ اقتدار ارتش برای سپاه یک تکلیف شرعی استخاطره فرمانده نیروی هوایی ارتش از شب شهادت سپهبد سلیمانی

امیر رحمت‌پور عملیات و اقدامات مردم‌یاری را یکی از وظایف  ارتش خواند و بیان کرد: ارتشیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بلافاصله پای کارآمده و خدمت به مردم را افتخار می‌دانیم‌‌.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، با اقدامات مختلفی همچون ضدعفونی معابر و خیابان‌های سطح شهر و برپایی بیمارستان به شهروندان خدمت ارائه داده است؛ اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مورد مشکوک کرونایی در ارتش کردستان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن