Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:18:36 GMT

تعزیه خوانی که شهید مدافع حرم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۱۲۰

تعزیه خوانی که شهید مدافع حرم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه فرهنگ شمشیری با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با مفاخر حسینی و گرامیداشت یاد و نام شهدا اقدام به تولید ویدئو کلیپ شهید مدافع حرم و تعزیه خوان امام حسین (ع) علی اصغر الیاسی نموده است.

شهید مدافع حرم پاسدار «علی‌اصغر الیاسی» از تکاوران لشکر ۱۰ سیدالشهدا بود که در سن ۲۴ سالگی در شب اول محرم الحرام در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و اسلام به دست تروریست‌های تکفیری در جنوب حلب به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. این شهید، تعزیه‌خوان امام حسین (ع) بود با زبان نوحه سرایی و عمل جهادی در راه خدا، وارد صحنۀ نبرد با تکفیری‌ها شد.

شهروندان برای بهره بردن از این برنامه می‌توانند به صفحه اینستاگرامkhanefarhang_shamshiri مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۶۴۹۶۹۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5027217

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم مدافعین حرم مدافعان حرم حضرت زینب محرم 99 پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طوبی کرمانی سند 2030 دفتر تبلیغات اسلامی کنگره امام سجاد معرفی کتاب معنویت ویروس کرونا پیام تسلیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه امام سجاد ع برنامه تلویزیونی بدون توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد