Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-عضو مجلس خبرگان گفت: اکنون به دلیل شرایط کرونا دانش‌آموزان کشورمان از طریق فضای مجازی مشغول تحصیل هستند، اما اینکه علاوه بر آموزش تا چه حد به پرورش آن‌ها توجه می‌شود برای تربیت نسل انقلابی باید مدنظر کارشناسان این حوزه قرار بگیرد. آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در گفت‌وگو با میزان، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش بیان کرد: سند ۲۰۳۰ هرگز نمی‌تواند الگوی کشور ما باشد در حالی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال‌های گذشته تنظیم شده و آماده اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آموزنده و جامع است، گفت: به موازات تعلیم باید نسل نو شاهد پرورش و تربیت اسلامی باشند.   وی افزود: چون دشمن نتوانست از راه نظامی به اهداف خود دست یابد امروز می‌خواهد از راه‌هایی مانند سند ۲۰۳۰ سرباز و رعیت برای غرب تربیت شود تا از طریق آنان بتواند به اهداف خود برسد.   آیت‌الله مجتهدشبستری با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش موظف است از اجرای سند ۲۰۳۰ خودداری کند تاکید کرد: مردم و متولیان فرهنگی بخصوص انقلابیون باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن از طریق نفوذ و تهاجم فرهنگی وارد شده و اجازه ندهند این سند اجرایی و موجبات متلاشی شدن کانون خانواده در کشور فراهم شود   وی با اشاره به راه‌اندازی «برنامه شاد» اظهار کرد: اکنون به دلیل شرایط کرونا دانش‌آموزان کشورمان از طریق فضای مجازی مشغول تحصیل هستند، اما اینکه علاوه بر آموزش تا چه حد به پرورش آن‌ها توجه می‌شود باید مدنظر کارشناسان این حوزه قرار بگیرد تا همزمان با آموزش مجازی از تربیت نسل نو و انقلابی غافل نشویم. بیشتر بخوانید: امام جمعه بوشهر: مسئولان در اجرای سند تحول آموزش و پرورش عزم جدی داشته باشند   انتهای پیام/ برچسب ها: عضو مجلس خبرگان سند تحول آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان سند تحول آموزش و پرورش آموزش و پرورش سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد