Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:44:27 GMT

یک خیر حمایت از ۲۰۰ یتیم را در زنجان به عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۳۲۴

یک خیر حمایت از ۲۰۰ یتیم را در زنجان به عهده گرفت

حجت الاسلام احمد جباری روز شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: یکی از حامیان برجسته کشوری به نام آقای آزمون تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام تحت حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر ۷۵ هزار تومان وپرداخت ماهیانه ۱۵میلیون تومان تقبل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۴۱۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به ۲۴ هزارو ۳۰۰ خیر و حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده‌ دارند.
جباری بابیان اینکه مردمان نیک‌اندیش زنجان همواره در حوزه کارهای خیرخواهانه و انجام مسوولیت اجتماعی به‌ویژه کمک به نیازمندان پیش‌قدم و پیشتاز هستند، اظهار داشت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح‌های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج‌ماهه امسال به ۷۹۰ هزار تومان و  میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج‌ماهه امسال به ۲۹۶ هزار تومان افزایش‌یافته است.
وی در ادامه به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: شور عاطفه‌ها که از ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد فرصتی است بر عشق‌ورزی و مهربانی نسبت به فرزندان ایتام ومحسنین  که سال تحصیلی خودرا آغاز کرده اند و منتظر دستان پرمهر و با سخاوت حامیان و خیران برای تأمین ملزومات تحصیلی حضوری و غیرحضوری خود جهت ادامه تحصیل هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: حامیان، نیکوکاران، خیران، مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی#۱*۰۲۴*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت واریز و یا به‌صورت حضوری به ‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان مراجعه کنند.

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند. 

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان جشن عاطفه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره زنجان جشن عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی ره زنجان جشن عاطفه ها اخبار کنکور کمیته امداد استان زنجان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین