Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@03:33:57 GMT

تیپ باتو بهترین های محصولات آرایشی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۵۵۹

تیپ باتو بهترین های محصولات آرایشی

دوست دارید بدانید بهترین ریمل چه مارکی است؟ یا خبر از بهترین لوازم آرایشی دارید؟ سایت تیپ با تو یکی از سایت‌های قابل‌اطمینان برای خانم‌های اهل آرایش است تا با بررسی‌های تخصصی در زمینه لوازم آرایشی، مد و پوشاک، بهترین برندهای موجود در دنیا را به دنبال‌کنندگان خود معرفی کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دوست دارید بدانید بهترین ریمل چه مارکی است؟ یا خبر از بهترین لوازم آرایشی دارید؟ سایت تیپ با تو یکی از سایت‌های قابل‌اطمینان برای خانم‌های اهل آرایش است تا با بررسی‌های تخصصی در زمینه لوازم آرایشی، مد و پوشاک، بهترین برندهای موجود در دنیا را به دنبال‌کنندگان خود معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فراموش نکنید این سایت تنها مخصوص خانم‌ها نیست، بلکه آقایان هم می‌توانند در زمینه مد و پوشاک اطلاعات خوبی کسب کنند و مانند هنرمندان لباس بپوشند.

این روزها هر فردی گرایش به خودآرایی دارد و دوست دارد در نگاه دیگران زیبا و دلربا به نظر برسد. استفاده از بهترین محصولات آرایشی و لباس‌های مارک در این قضیه بسیار کمک‌کننده است و باعث می‌شود هر فردی در هر مجلسی که حضور پیدا می‌کند به عنوان فرد خوش‌تیپ و آراسته به نظر برسد.

امروزه شرکت‌های آرایشی و تولیدی‌های لباس بسیار زیاد شده است و در سطح دنیا برندهای معروف و متعددی در زمینه پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. اما اینکه کدام یک به زیبایی خانم‌ها و آقایان کمک می‌کند و تاثیر بسیار زیادی در استایل آنها دارد، مسئله بسیار مهم بی‌شماری از جوانان امروزی است. حال در ادامه ببینید، سایت تیپ با تو در چه زمینه‌ای می‌تواند به ما کمک کند تا به یک استایل خاص و چهره زیبا برای خود بسازیم.

دسته‌بندی لوازم آرایشی سایت تیپ با تو چگونه است؟

سایت تیپ با تو به طور کلی به معرفی سه دسته مختلف محصولات پرداخته است. این سه قسمت شامل لوازم آرایشی، مد و پوشاک زنانه، مد و پوشاک مردانه می‌باشد. لوازم آرایشی نیز شامل لوازم آرایش چشم و ابرو، لوازم آرایش صورت، لوازم آرایش لب، کرم صورت و بدن و بهداشت و زیبایی ناخن است. در واقع هر کدام از این دسته‌بندی‌ها به محصولات مختلف دیگری تقسیم‌بندی می‌شوند.

همچنین تیپ با تو در قسمت مد و پوشاک زنانه به معرفی محصولات برتر اکسسوری زنانه، کفش و لباس زنانه می‌پردازد. در قسمت مد و پوشاک مردانه نیز می‌توانید با محصولات منحصربه‌فرد اکسسوری مردانه، کفش و لباس مردانه آشنا شوید.

خرید لوازم آرایش مرغوب با تیپ با تو

زمانی که شما از بهترین لوازم آرایشی و پوشاک استفاده می‌کنید، اعتماد به نفستان بالا می‌رود که باعث می‌شود به عنوان بهترین مطرح شوید. اما برعکس استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب، آسیب‌های جدی به پوست وارد می‌کند که زیبایی‌های ظاهری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین انتخاب بهترین برند لوازم آرایشی بسیار اهمیت دارد و از آنجا که محصولات و مارک‌های لوازم آرایش تقریباً در دنیا بسیار افزایش پیدا کرده است، انتخاب از بین آنها به عنوان بهترین کمی دشوار به نظر می‌رسد.

حال حقیقتا بهترین محصولات آرایشی کدام‌اند؟ شما در قسمت لوازم آرایشی سایت تیپ با تو می‌توانید با بهترین محصولات آرایشی در دسته‌بندی‌های مختلف آشنا شوید. معمولا برندهای معروف آرایشی معرفی شده است که از بهترین مواد طبیعی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. و به صورت کاملاً ایمنی شده می‌توانند از پوست و دیگر اجزای صورت محافظت کنند.

در ادامه به چگونگی انتخاب تعدادی از لوازم آرایشی در دسته‌بندی سایت تیپ با تو می‌پردازیم.

۱.لوازم آرایشی لب تکمیل‌کننده آرایش شماست.

اولین ویژگی که برای خرید لوازم آرایشی لب باید دقت کنید، نداشتن سرب است. این ماده مضر برای پایداری رنگ رژها استفاده می‌شود. دیگر ویژگی لوازم آرایشی لب خوب، ماندگاری آن است. برای مثال، رژ لبی که هنگام خوردن غذا یا نوشیدنی به سادگی پاک نشود نشانه‌ای از ماندگاری آن است تا مجبور نشوید در طول روز چندین بار از آن استفاده کنید.

۲.با لوازم آرایشی چشم و ابرو مناسب زیباتر می‌شوید.

برای خرید لوازم آرایشی چشم و ابرو باید نیاز خود را در نظر بگیرید. مثلا می‌خواهید مژه‌های شما بعد از ریمل زدن چه تفاوت‌هایی پیدا کند؟ یا برای خرید مداد ابرو به چه رنگی احتیاج دارید؟ یا برای خرید سایه علاوه بر علاقه باید به نوع پوست خود توجه کنید. برای مثال، اگر پوست چربی دارید، بهتر است از سایه‌های پودری استفاده کنید. زیرا سایه‌های مایع و کرمی مانند روی پوست شما به خوبی نمی‌نشیند و دوام چندانی ندارد.

معمولا لوازم آرایش چشم و ابرو در انواع مختلفی تولید می‌شود که در سایت تیپ با تو شما با هر سلیقه‌ و نیازی می‌توانید محصول دلخواه خود را پیدا کنید.

۳.خرید لوازم آرایش صورت، یکی از محبوب‌ترین‌ها

خرید لوازم آرایشی صورت یکی از هیجان‌انگیزترین و البته وسواس‌ترین‌ خریدهاست. تیپ باتو در قسمت لوازم آرایش صورت به محصولاتی مانند پاک‌کننده آرایشی، کانسیلر، رژگونه، پنکیک، کرم پودر و.. پرداخته‌است که می‌توانید به هر کدام مراجعه و اطلاعات مفیدی برای خرید بهترین لوازم آرایشی صورت کسب کنید.

اولین نکته برای خرید لوازم آرایش صورت در نظر گرفتن نوع پوست است. عوامل مختلفی مانند سبک زندگی، محل زندگی و وضعیت سلامتی جسمی و روحی بر روی ویژگی‌های پوست هر فرد تاثیر می‌گذارد. اگر پوست شما رطوبت لازم را ندارد، به آبرسانی بیشتری نیاز دارد تا به پوستی شاداب و جوان تبدیل شود. البته تغییر رژیم غذایی در این امر بی‌تاثیر نخواهد بود. یا پوستی که بیش از اندازه چرب است، استفاده از کرم پودرهای بسیار چرب برای آن اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که پوست چرب را مستعد جوش می‌کند. بنابراین افرادی که پوست‌هایشان مستعد آکنه است، باید با وسواس و دقت بیشتری لوازم آرایشی مخصوص پوست را انتخاب کنند.

۴.کرم صورت و بدن یکی از الزامات لوازم بهداشتی خانم‌هاست.

سایت تیپ با تو در قسمت کرم صورت و بدن به معرفی کرم ضد آفتاب و کرم ضد چروک پرداخته است. این دو محصول یکی از الزامات لوازم آرایشی خانم‌هاست تا از پوست خود در مقابل عوامل خارجی محافظت کنند. برای خرید کرم ضد آفتاب و کرم ضد چروک مانند لوازم آرایشی صورت باید به نوع پوست دقت کافی داشته باشید. البته درصد پیری پوست صورت هنگام خرید کرم ضد چروک باید در نظر گرفته شود.

کلام آخر

دقت داشته باشید، برای داشتن یک چهره زیبا باید از بهترین و مناسب‌ترین لوازم آرایشی استفاده کنید تا بهترین آرایش را نتیجه بگیرید. انتخاب لوازم آرایشی مناسب نیز، بدون کسب اطلاعات تخصصی ممکن نیست. بنابراین پیشنهاد می‌شود از سایت تیپ باتو به عنوان یک همراه همیشگی کمک دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لوازم آرایشی رپرتاژ لوازم آرایش صورت خرید لوازم آرایش محصولات آرایشی چشم و ابرو مد و پوشاک دسته بندی برای خرید خانم ها کرم ضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، این مکان پناهگاه امنی است که برای زدودن آلودگی ها از تن پس از یک روز خسته کننده و یا در ابتدای روز دقایقی را در آن می گذرانیم. حمام باید همیشه تمیز باشد و بخوبی ضدعفونی شود. علاوه بر این، برخی لوازم موجود در این مکان هستند که نه تنها کارایی لازم را ندارند، بلکه وجود آنها در حمام مضراتی را نیز به همراه خواهد داشت. پس اگر به سلامت خود و تمیزی حمام منزلتان اهمیت می دهید، همین الان این ۸ وسیله را دور بیندازید!

۱- حوله‌های قدیمی و فرسوده
حوله‌های فرسوده و قدیمی علاوه بر ظاهر نامناسب کارایی خود را نیز در خشک کردن از دست می دهند. در واقع این حوله ها رطوبت زیادی را به خود جذب کرده و به این سادگی ها خشک نمی شوند. همین مساله می تواند منجر به کپک زدن آنها شود. حوله‌های قدیمی‌ را با حوله های جدید جایگزین کنید. می توانید از این حوله ها به عنوان پارچه برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

۲- روکش دوش پلاستیکی آلوده
اگر از روکش دوش پلاستیکی استفاده می کنید، فراموش نکنید هر چند وقت یک بار آن را ضدعفونی کنید. در غیر این صورت ممکن است در اثر باقی ماندن کف صابون بر روی روکش دوش شاهد رشد کپک در این مکان باشید. در صورتی که نتوانستید آلودگی های روکش دوشتان را از بین ببرید، توصیه می کنیم حتما آن را دور بیندازید.

۳- لوازم آرایش تاریخ گذشته
تاریخ مصرف لوازم آرایش خود را بررسی کنید و در صورتی که منقضی شده اند، آنها را دور بیندازید. اگر جعبه آنها را دور انداخته اید و تاریخ انقضایشان را نمی دانید و زمان زیادی نیز از خرید این محصولات گذشته است، به احتمال زیاد منقضی شده اند و وقت دور انداختن آنها فرا رسیده است.

۴- ابزار موی آسیب‌دیده
هرگز از اتوی مو یا سشوار آسیب دیده استفاده نکنید. محصولاتی که دچار قطعی سیم یا سوختگی ناشی از گرمایش شده اند، خطرات ایمنی برای شما به همراه خواهند داشت و ممکن است شما را دچار برق گرفتگی کنند. علاوه بر این، تمیزکردن اتوی مو، سشوار و انواع برس مو را فراموش نکنید.

بهترین روش برای نو و تمیز نگه داشتن فرش‌های خانه

۵- لیف حمام قدیمی
لیف حمام آن طور که به نظر می رسد، ناجی پاکیزگی نیست. این لیف ها پس از مدتی مملو از سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده، انواع باکتری، قارچ و کپک شده و در هنگام استفاده، وارد بریدگی‌های پوست ناشی از اصلاح تیغ می شوند و زمینه را برای بروز حساسیت و عفونت فراهم می کنند. اگر لیفتان از الیاف طبیعی ساخته شده است، توصیه می شود هر ۳ تا ۴ هفته یک بار و اگر از الیاف پلاستیکی ساخته شده است، هر ۲ ماه یکبار آن را تعویض کنید.

۶- ضد آفتاب تاریخ مصرف گذشته
کرم های ضدآفتاب آنقدرها که فکر می کنید، دوام ندارند. این محصولات پوستی پس از انقضا تاثیر خود را از دست می دهند و محافظت کمتری در برابر اشعه های مضر UV ارائه خواهند داد. پس اگر پس از مدتی به سراغ کرم ضدآفتاب خود رفته اید و یا زمان زیادی از خرید آن گذشته است، حتما تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.

۷- بطری‌های خالی شامپو و نرم‌کننده
بطری های خالی شامپو و نرم کننده را دور بیندازید. این کار از اشغال فضای نگهداری لوازم حمام جلوگیری کرده و شناسایی و دسترسی به محصولات مورد نیازتان را آسان تر خواهد کرد.

۸- محصولات بهداشتی کوچک
همه ما دوست داریم که در تعطیلات از لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک هتل استفاده کنیم و در صورت عدم استفاده ممکن است آنها را به منزل بیاوریم. این محصولات اغلب به علت کوچک بودن در زیر بطری های بزرگتر با پشت کشو پنهان می شوند و تا مدت ها فراموش می کنیم از آنها استفاده کنیم. تاریخ انقضا و سازگاری این محصولات با پوستتان را بررسی کنید و از استفاده از برندها و فرمولاسیون های ناشناخته خودداری نمایید.

کد خبر 848276 برچسب‌ها سلامت خبر مهم

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • این ۸ وسیله حمام را فورا دور بیندازید
  • تقویت کننده موی مردانه
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است