Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران، «حمید سرداری » افزود:‌ ماموریت اصلی طرح‌های بیع متقابل احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی از محل منابع حاصل از صرفه‌جویی سوخت است بر همین اساس احداث بخش بخار نیروگاه فردوسی (تبدیل واحدهای گازی به سیکل ترکیبی( طی قرارداد بیع متقابل با شرکت تولید برق توس مپنا منعقد شده است و مکانیزم بازگشت سرمایه آن از محل صرفه‌جویی سوخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ نیروگاه فردوسی دارای سه واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی به ظرفیت ۴۸۰ مگاوات است که با اتمام بخش بخار مجموعه راندمان کل نیروگاه به حدود ۴۹ درصد می‌رسد.

مجری طرح‌های نیروگاهی بیع متقابل شرکت برق حرارتی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واحد دوم بخار نیروگاه فردوسی نیز سال آینده به شبکه برق کشور متصل خواهد شد.

« حمیدرضا عظیمی» معاون برنامه ریزی شرکت تولید نیروی برق حرارتی ایران  شانزدهم شهریورگفت: ظرفیت نیروگاه های برق حرارتی در دولت تدبیر و امید از مرز ۶۸ هزار مگاوات گذشت.

وی افزود: حدود ۱۳هزار مگاوات در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید به ظرفیت نیروگاه های برق حرارتی کشور افزوده شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت برق حرارتی گفت:تاکنون ۵۷۸ واحد تولید برق حرارتی در ۱۲۷ نیروگاه کشور احداث شده است

نیروگاه فردوسی با ۶ واحد گازی به ظرفیت ۹۵۴ مگاوات در ۲۵ کیلومتری جاده مشهد به قوچان واقع شده است.

برچسب‌ها مشهد دولت تدبیر و امید شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران قوچان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دولت تدبیر و امید قوچان مشهد دولت تدبیر و امید قوچان اخبار کنکور نیروگاه فردوسی بخار نیروگاه برق حرارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اعلام این خبر گفت برای نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای این کار بزرگ و بی نظیر، کمک شایانی به ارتقای سطح شغلی این عزیزان شده باشد.
سعید صادقی با اشاره به انجام مراحل پایانی این فرایند خاطرنشان کرد تا کنون قرارداد ۷۵۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر منعقد شده است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه و یک ماه زودتر از موعد مقرر مراحل اداری و جذب نفرات باقیمانده نیز پایان پذیرد که با این احتساب در مجموع بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از این موضوع منتفع خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پیرامون تبدیل وضعیت قرارداد ایثارگران یادآور شد: در سال۱۴۰۲ تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل در این شرکت در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور صورت پذیرفت که امیرکبیر به عنوان اولین شرکت اقدام به این کار نمود.

صادقی در ادامه تصریح کرد با اجرای این پروسه طیف گسترده ای از کارکنان شاغل در بخشهای فنی و مهندسی بسته بندی و بارگیری و همچنین نیروهای خدماتی مشمول تبدیل وضعیت خواهند شد و این خبر خوش می تواند در
انگیزه کاری کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی در صنعت پتروشیمی ایران را داراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902967

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم