Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رومانیایی باشگاه الهلال عربستان با وجود ۱۳ بازیکن کرونایی تصمیم دارد در مسابقه با شهر خودرو از بازیکنان ذخیره تیمش استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نوشته روزنامه الریاضیه، رازفان لوچسکیو تصمیم گرفته به توجه به اینکه تیمش تنها به یک امتیاز دیگر برای صعود از این مرحله نیاز دارد به برخی از بازیکنان اصلی استراحت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام ترکی المطیری مهاجم تیم جوانان، عبدالله البیشی و احمد الجبیع دو دروازه‌بان تیم جوانان این باشگاه هم با موافقت AFC وارد فهرست شده و الهلال برای حضور در این بازی مشکلی نخواهد داشت، این در حالی است که آبی‌پوشان در مسابقه قبلی تنها یک دروازه‌بان در اختیار داشتند و دو سنگربان ذخیره الهلال به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه به سر می‌برند.

درخواست مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان با توجه به ابتلای 13 بازیکن این تیم به کرونا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت استثنایی پذیرفته شد تا الهلال بتواند مرحله گروهی بازی‌ها را به پایان برساند.

الهلال با 10 امتیاز همچنان صدرنشین گروه دوم بازی‌هاست و با کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی باقیمانده مقابل شهرخودرو و شباب الاهلی امارات صعود خودش را قطعی می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان