Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:13:33 GMT

نقش مافیا خودرو در ساخت خودرو؛ فرمان دست کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۹۲۵

نقش مافیا خودرو در ساخت خودرو؛ فرمان دست کیست؟

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس گفت:جالب است که این مافیا در ساخت خودرو نقش دارد به عنوان مثال قطعه سازی که خود به خودروساز تبدیل می‌شود می‌تواند در این بازار نقش ایفا کند.

به گزارش مشرق،  سیدجواد حسینی‌کیا با اشاره به افزایش بی رویه قیمت خودرو و رها شدگی این بازار گفت: تا زمانی که مسئولین اراده لازم را نداشته باشند نمی‌توان از این بازار گره گشایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مافیایی که در حاشیه بازار خودرو فعال هستند نقش چشم گیری در افزایش قیمت خودرو دارند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: جالب است که این مافیا در ساخت خودرو نقش دارد به عنوان مثال قطعه سازی که خود به خودروساز تبدیل می‌شود، می‌تواند در این بازار نقش ایفا کند. بیشتر بخوانید اگر تولید ماسک دست مافیای خودرو بود چه می‌شد؟


عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلالان و برخی مافیا در زمینه افزایش قیمت خودرو نقش دارند، گفت: همچنین در حال حاضر نقدینگی در کشور بسیار بالا است . بنابراین وقتی مردم به دنبال این هستند تا سرمایه خود را به کالایی تبدیل کنند که ارزش آن از دست نرود، به سراغ خودرو می‌روند لذا در حال حاضر خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شده است و اگر ما بتوانیم نقدینگی را در کشور مدیریت کنیم ساماندهی خودرو اتفاق می‌افتد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید