Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ۴۰ سالگی دفاع‌مقدس معاونت امور استان‌‌های صداوسیما اعلام کرد که صدا و سیمای استان‌‌ها با همراهی فضای مجازی مراکز، بیش از ۲۷ هزار عنوان برنامه را با محور دفاع مقدس پخش می‌‌کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید کمالی رئیس ستاد 40 سالگی دفاع‌مقدس با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد دوران 8 ساله جنگ تحمیلی، گفت: صدای استان‌‌ها 14 هزار و 851 برنامه با مدت زمان 236 هزار و 583 دقیقه تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی به برخی عناوین این برنامه‌‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: "پلاک 40" عنوان برنامه‌ای است که هر پنجشنبه شب از ساعت 23 تا 24 از مراکز مختلف روی آنتن می‌‌رود و هدف آن، روایت 40 سال حماسه ماندگار در قالب قصه‌‌های خلاقانه و جذاب صوتی، ترویج گفتمان انقلاب و معرفی قسمت‌‌هایی از برنامه‌‌های رادیو جبهه و جستجوی عوامل و سوژه‌‌های آن‌ها است.

وی به طرح "صدای دلنشین دفاع" اشاره کرد و گفت: این برنامه‌‌ها شامل 312 نمایش رادیویی و 291 مستند، طراحی 84 مسابقه رادیویی با موضوع دفاع‌مقدس، اولین‌‌های دفاع‌مقدس در قالب بسته‌‌های کوتاه و شنیدنی، الفبای ایثار ویژه خاطرات قهرمانانه آزادگان و جانبازان، "یک جرعه عاشقی" درباره زندگی شهدای شاخص، شب‌های خاطره و مرور تاریخ شفاهی جنگ، مینی‌فیچرهای جذاب و کتاب‌‌های صوتی دفاع مقدس با موضوع صبر زینبی مادران و همسران شهدا است.

رئیس ستاد چهل‌سالگی دفاع مقدس معاونت امور استان‌های صداوسیما خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌‌های برنامه‌‌ساز از خراسان و اجرای مشترک با سه استان دیگر، برنامه "مشاعره" با موضوع اشعار 8 سال دفاع مقدس و مستندهای فاخر با موضوع ورزشکاران جانباز، رزمندگان دیروز و مدافعان سلامت امروز و مروری بر آواهای موسیقایی دفاع‌مقدس از جمله برنامه‌های صدای استان‌ها در هفته دفاع مقدس است.

کمالی تصریح کرد: 12 هزار و 83 برنامه با مدت زمان 121 هزار و 870 دقیقه در سیمای استان‌‌ها تولید و پخش می‌‌شود که با احتساب برنامه‌های صدا و 800 عنوان برنامه در فضای مجازی، تولیدات معاونت امور استان‌‌ها برای هفته دفاع‌مقدس به 27 هزار و 734 هزار برنامه می‌‌رسد.

وی گفت: در سیمای مراکز موضوعات اعلام شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع‌مقدس در برنامه‌‌های خانواده، صبحگاهی و شبانه تقسیم‌‌بندی شده است که از ابتدای خرداد تا پایان مرداد در 283 برنامه با مدت زمان 4 هزار و 560 دقیقه روی آنتن رفته است و این روند فارغ از سایر ویژه برنامه‌‌ها تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

وی به ویژه‌برنامه‌‌های شبکه شما به مناسبت 40 سالگی دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: ویژه‌برنامه شبانه‌ای از ساعت 22 تا 23 با محور دفاع‌مقدس و با مشارکت مراکز منتخب هر شب روی آنتن می‌‌رود. همچنین صداوسیمای چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌ای را با عنوان "چهل سال اقتدار" تولید می‌کند که هر شب ساعت 20 پخش می‌‌شود، "تا پای جان" عنوان برنامه صداوسیمای خوزستان است که شبکه شما آن را ساعت 22 پخش می‌‌کند. همچنین در طول هفته دفاع‌مقدس با مراکز آبادان، بوشهر، اهواز، ایلام، کرمانشاه و برخی دیگر از مراکز، ارتباط زنده برقرار می‌‌شود و جشنواره فیلم‌‌های تلویزیونی تولید مراکز با موضوع دفاع‌مقدس هم درنظر گرفته شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: جشنواره مستندهای تولید مراکز استانی هم در طول هفته دفاع مقدس، برای پخش از شبکه شما تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد 40 سالگی دفاع مقدس معاونت امور استان‌های صداوسیما گفت: در حوزه شعر و موسیقی هم دو نماهنگ آزادسازی خرمشهر و پاسدار رهبری که در سال جاری تولید شده‌اند، روی آنتن شبکه‌های مختلف می‌‌روند. همچنین اثر دیگری در خصوص آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان در حال تصویربرداری است که تا پیش از هفته دفاع مقدس آماده پخش می‌‌شود. از مجموعه تولیدات موسیقایی استان‌‌ها در سال جاری هم 17 قطعه موسیقی با کلام است که  برای پخش تصویب شده‌‌اند.

هفته دفاع‌مقدس در قاب شبکه‌های تلویزیونی/ از شروعِ پخش "ایل‌دا" تا پخش نوستالژی "سیمرغ"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه شما دفاع مقدس هفته دفاع مقدس رسانه ملی تلویزیون شبکه شما دفاع مقدس هفته دفاع مقدس رسانه ملی تلویزیون معاونت امور استان سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس عنوان برنامه ویژه برنامه رئیس ستاد روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های آژاکس، چلسی، برایتون، لیورپول، تاتنهام، میلان و یوونتوس در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز یکشنبه

لیگ هلند (ولندام - آژاکس) ساعت ۱۶:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (برایتون - استون ویلا) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس لیگا آلمان (یونیون برلین - بوخوم) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس لیگا آلمان (آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (لیورپول - تاتنهام) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

سری آ ایتالیا (میلان - جنوا) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لالیگا اسپانیا (سویا - گرانادا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (فامالیکائو - بنفیکا) ساعت ۲۳:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750662

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات