Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از هر چیز باید بگویم کنار کشیدن الوحده امارات نظم بازی‌ها را بر هم و به ما لطمه زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاریر دانشجو، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه در خصوص اینکه تیمش نسبت به سایر تیم های این گروه فرصت بیشتری برای استراحت داشته اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص باید بگویم کنار کشیدن الوحده امارات نظم بازی ها را بر هم و به ما لطمه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط عادی الوحده 4 امتیاز در دو تیم گرفته بود و این می توانست به نفع ما باشد.

وی افزود: البته کنفدراسیون فوتبال آسیا می توانست این مساله را در نظر بگیرد ولی چون مدت زمان بیشتری استراحت کردیم شرایط به نفع ما است اما از سوی دیگر از شرایط بازی ها دور هستیم. در مجموع تیم خوب و با انگیزه ای هستیم و باشگاهی قدیمی در آسیا هستیم و تیم خطرناکی برای سایر رقبا خواهیم بود.تلاش من و بچه ها این است در مرحله اول شرایطی را به وجود بیاوریم که از این دور صعود کنیم و در دور بعد حاضر باشیم.

وی در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: آنها تیم خوبی هستند البته ما یک بار در عراق با این تیم بازی کردیم و به تساوی یک بر یک رسیدیم و اگر در آن دیدار باهوش تر کار می کردیم می توانستیم برنده شویم. البته این تیمی که الان با آنها بازی داریم با تیم دو رفت طبیعتا تیم بهتری است و از نظر بدنی آماده است.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است. بازی آنها با الاهلی را دیدیم و آنالیز دقیقی از آنها داریم و اطلاعات خوبی کسب کردیم و امیدوارم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجید نامجو مطلق تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران

 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است