Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که آنها برای فصل جدید لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیتش در گل‌گهر و اینکه گفته می‌شود به صورت قطعی از شهر خودرو جدا شد، گفت: من به صورت بازیکن قرضی به گل‌گهر آمدم اما در نهایت از باشگاه شهر خودرو رضایت‌نامه گرفته و به صورت رسمی از این تیم جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیم‌فصل خوبی در گل‌گهر داشتم و حالا خیلی خوشحالم که قرار است با امیر قلعه‌نویی کار کنم و از قبل هم دوست داشتم این اتفاق برایم رخ دهد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: سال 92 یا 93 بود که قرار بود به استقلال بروم و با این مربی کار کنم اما قسمت نشد. حالا خوشحالم که این شرایط برای من فراهم شده و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم. قلعه‌نویی سبک بازیکنانی مثل مرا دوست دارد و می‌خواهم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم و آمار گل‌هایم را بالا ببریم. امسال می‌خواهم بالای 10 یا 12 گل برای تیمم بزنم.

مهاجم گل‌گهر در خصوص کیفیت فنی تیمش برای فصل جدید خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که برای فصل جدید لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت. من با خیلی از دوستانم در تیم‌های دیگر صحبت می‌کنم و آنها به من می‌گویند که گل گهر بازیکنان بسیار خوبی دارد و نفرات باکیفیتی هم جذب کرده است. امیدوارم فصل آینده برای ما به بهترین شکل جلو برود.

منشا با گل‌‌گهر تمدید کرد

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان فصل جدید گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!