Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدرسه مجازی کنکور در شهرستان های محروم استان شامل منوجان، کهنوج، قلعه گنج، رودبار، فاریاب، ریگان، نرماشیر و فهرج و آموزش و پرورش عشایری راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین براهویی در آیین افتتاح این مدرسه مجازی در شهرستان منوجان خاطر نشان کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده با موسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم کشور « مردم» کلاس های مجازی کنکور در شهرستان های منوجان، کهنوج، قلعه گنج، رودبار، فاریاب، ریگان، نرماشیر و فهرج و آموزش و پرورش عشایری به همت این موسسه با همکاری موسسه علمی آموزشی ریحانه ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم کاملا رایگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پوشش دانش آموزان پایه دوازدهم در زمینه آماده سازی برای کنکور 1400 گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در سال تحصیلی آینده پوشش دانش آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه دوم، دانش آموزان پایه نهم و هشتم متوسطه دوره اول و کلاس اولی های  در راستای ایجاد عدالت آموزشی در دستور کار است.

براهویی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا ویروس در جهان مبنی بر برگزاری کلاس های حضوری گفت: فرایند یاددهی یادگیری در شرایط فعلی چهره جدیدی به خود گرفته و بیشتر الکترونیکی شده است که باید متناسب با این شرایط جدید برنامه ریزی لازم جهت ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی صورت گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان یادگیری بر مبنای فناوری نوین و مدیریت آموزش در شرایط شیوع ویروس کرونا را ضروری دانست و افزود: توانمندی سازی و بروز رسانی همکاران فرهنگی متناسب با فناوری نوین نیز ضورتی انکار ناپذیر است.

حسین براهویی بابیان اینکه حفظ سلامتی دانش آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی ما در مدارس است گفت: اگر خشت مدارس از طلا باشد چنانچه دانش آموز خلاق، پرسشگر و مطالبه گر  پرورش ندهیم مدرسه هیچ دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت.

وی افزود: آموزش نباید در این شرایط دچار وقفه شود و دانش آموز باید روند یادگیری خود را مدیریت کند و خود را با شرایط جدید منطبق سازد.

براهویی با بیان اینکه  رکود در آموزش آثار زیانباری را برای جامعه و توسعه کشور در پی دارد  خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمامی آمال و آرزوهای جامعه، آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان در مدرسه محقق می شود سیاست کلی آموزش و پرورش ایجاد مدارسی کار آمد و فعال است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه مجازی منوجان براهویی آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان پایه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت