Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@04:11:14 GMT

محموله حشیش به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۵۲۵

محموله حشیش به مقصد نرسید

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به استان مشهد منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو تریلر تحت پوشش باربری با همکاری پسرش به استان جنوبی کشور مراجعه و مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به استان مشهد منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه یازدهم این پلیس به استان یزد اعزام شدند.

حسنوند افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودروی متهمان در محور مواصلاتی به استان یزد - مشهد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو ۳۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حشیش قاچاقچیان مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد استان یزد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز