Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:23:50 GMT

مدافع استقلال دیدار با الشرطه را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۶۰۸

مدافع استقلال دیدار با الشرطه را از دست داد

مدافع استقلال در بازی یکشنبه شب مقابل الشرطه عراق غایب است.

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی که در هفته پایانی لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر دچار آسیب دیدگی شده بود و دو مسابقه حساس در برابر پرسپولیس و تراکتوردر نیمه نهایی و فینال حذفی را از دست داد، هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.


یزدانی اگرچه همراه آبی ها در اردوی قطر حضور دارد، اما طی روزهای گذشته به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی استقلال کار کرده و با وجود امیدواری ها اما به مسابقه فرداشب نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز مجید نامجومطلق سرمربی استقلال نیز در نشست خبری قبل از بازی با الشرطه رسما اعلام کرد که یزدانی تنها غایب آبی ها در این بازی است. البته استقلال در پست دفاع وسط نفرات آماده دیگری نیز دارد. محمد دانشگر، روزبه چشمی و عارف غلامی 3 مدافع وسطی هستند که با صلاحدید کادرفنی دو نفر از آنها در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.


گفتنی است، وضعیت یزدانی برای مسابقه بعدی آبی ها مقابل الاهلی عربستان مشخص نیست و باید دید آیا او به این بازی می رسد یا خیر.
دیدار استقلال و الشرطه ساعت 22:30 یکشنبه شب در دوحه برگزار می شود.

 

استقلال تهران سیاوش یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند