Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پس از دستگیری صراف کلاهبردار - که از دو سال قبل با کلاهبرداری از تعدادی شهروندان شیرازی از کشور گریخته بود-، جمعی از مالباختگان در مقابل دادگستری استان فارس تجمع کرده و از تلاش مجموعه قضایی تقدیر کردند و خواستار حمایت دادگستری از مالباختگان شدند.

خبرگزاری میزان - پس از دستگیری صراف کلاهبردار - که از دو سال قبل با کلاهبرداری از تعدادی شهروندان شیرازی از کشور گریخته بود- ، جمعی از مالباختگان در مقابل دادگستری استان فارس تجمع کرده و از تلاش مجموعه قضایی تقدیر کردند و خواستار حمایت دادگستری از مالباختگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز ۱۹ شهریور حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت متهمی خبر داد که از دو سال قبل با کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان از کشور گریخته بود و بیان کرد: فردی در شیراز با راه اندازی یک صرافی غیرمجاز مقادیر زیادی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وجه از شهروندان کلاهبرداری کرده و از کشور به مقصد ترکیه گریخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خاطرنشان کرد: از آنجایی که این فرد به ترکیه ورود غیرمجاز داشته در آنجا بازداشت شد و در حال رایزنی بودیم تا این فرد به کشور استرداد شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از ناحیه دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری، مکاتبات عدیده‌ای برای استرداد این فرد صورت گرفت؛ این در حالی بود که متهم در کشور ترکیه مدعی بود که جرم وی سیاسی است و با این ادعا مانع استرداد خود به کشور شده بود.

آسیابی با تاکید بر اینکه پرونده این شخص جزو پرونده‌های ویژه‌ای بود که از ناحیه دستگاه قضایی پیگیری می‌شده است، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد به ویژه با پیگیری اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه، متهم امروز وارد مرز ایران شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم حدود دو سال متواری بوده و شکات متعددی داشته است، گفت: متهم از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده و در حال انتقال به شیراز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری مالباختگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مالباختگان استان فارس دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی