Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: ۱۵ هزارپیشکسوت دفاع مقدس در خراسان شمالی تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد امیر محمد نجاتی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در خراسان شمالی٬ امسال رژه مشترک نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصویب 27 برنامه محوری در سطح استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بیش از 3200 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سراسر استان با آغاز این هفته اجرا می‌شود از مهم‌ترین آنها تجلیل از 15 هزار پیشکسوت خراسان شمالی است.

7 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس برگزار می‌شودفاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس استان البرز به بهره‌برداری می‌رسدشهرکرد| الگوی دفاع مقدس نسخه نجات بخش کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه و با هدف تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه نیروهای مسلح و دستگاههای فرهنگی در استان طی هفته جاری برپا می‌شود گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در 2600 مدرسه خراسان شمالی نواخته می‌شود.

نجاتی در ادامه خاطرنشان کرد: طی هفته دفاع مقدس سال جاری در خراسان شمالی٬ مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استانی موظف هستند روزانه دو ساعت پاسخگوی مشکلات و مطالبات ایثارگران، رزمندگان و خانواده های شهدا باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پایان از افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان در دهه فجر سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس که ساختمان اسناد و استقرار شعبات بنیاد را شامل می‌شود٬ 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه فجر امسال با اعتبار 7 میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/312/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن