Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ والیبال سپاهان اصفهان گفت: مسئولان تصمیم گرفته‌اند که لیگ ۱۵ تیمی باشد و باید پیروی کنیم، اما از نظر من لیگ ما ظرفیت ۱۵ تیم را ندارد.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم والیبال سپاهان در دو هفته گذشته لیگ، توضیح داد: با توجه به اینکه شروع مسابقات است و در هفته‌های اول عدم شناخت از تیم‌ها و دوری از شرایط مسابقات در ماه‌های گذشته وجود دارد، تا حدودی روی عملکرد تیم‌ها تاثیر گذاشته است، اما سعی کردیم مقابل مریوان با ترکیب متفاوت نسبت به هفته اول بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از تیم مریوان داشتیم از جوانان خود استفاده کردیم و در جریان بازی نفرات اصلی خود را هرجا که نیاز بود اضافه کردیم تا به تیم کمک ‌کنند. در حقیقت بازی با کیفیتی نبود، اما زود است تیم مریوان را قضاوت ‌کنیم چون تازه تشکیل شده و قطعا آرش صادقیانی می‌تواند تیم بهتری را برای ادامه فصل تشکیل دهد. البته همین که روی هم رفته دو برد را در شروع لیگ داشتیم رضایت بخش است. برای این هفته اما دو مسابقه مهم با تیم‌هایی چون هراز داریم که امیدوارم نتیجه قابل قبول را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان، درباره کیفیت لیگ در دو هفته ابتدایی گفت: برای اینکه سطح و کیفیت کامل تیم‌ها را ببینیم هنوز زود است و فکر می‌کنم فعلا لیگ به آن مرحله نرسیده باشد تا درباره‌اش نظر بدهیم. البته همین مسابقات اول فصل کمک کننده است تا تیم‌ها به شرایط آرمانی برسند، انگیزه و نشاط هم به والیبال برگشته و در هفته‌های بعد قطعا تیم‌ها بهتر خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا لیگ ایران ظرفیت ۱۵ تیم را دارد؟ توضیح داد: تصمیمی است که گرفته شده و مسئولان باید درباره‌اش جواب بدهند، اما به نظر من نه، لیگ ظرفیت این تعداد تیم را ندارد و نهایتا با همان ۱۳ یا ۱۲ تیم واقعا لیگ‌ با کیفیتی را شاهد بودیم. برای این فصل ۱۲ تیم به اندازه کافی تمرین کرده بودند و اضافه شدن چند تیم دیگر به نظرم خوب نبود. به عنوان مثال مسیر مسافرت‌ها زیاد است و علنا کار را سخت می‌کند. آسیب دیدگی‌ها افزایش پیدا می‌کند و با این کرونا هم واقعا محافظت از اعضای تیم‌ها کار بسیار سختی است. همه تیم‌ها هر ۱۰ روز باید تست بدهند که مسئولیت بسیار زیادی بر گردن باشگاه‌ها دارد. هزینه‌ها خیلی سنگین است. شاید اگر تعداد تیم‌ها امسال کمتر می‌شد می‌توانست به باشگاه‌ها کمک ‌کند. به هر حال مسئولان و فدراسیون دلایل خودشان را دارند و باید از تصمیمات آن‌ها پیروی کرد.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل‌های بهداشتی در دو هفته اول لیگ به خوبی رعایت شد؟ اظهار کرد: واقعا تجربه جدیدی است و اجرای پروتکل‌ها خیلی سخت است، سخت از این نظر که ما باید عادت‌های قدیمی مانند احوال پرسی در ابتدای بازی و ... را کنار بگذاریم. فعلا برخی مسائل خوب جا نیفتاده و همه نیاز به تجربه داریم. بنده یک پیشنهاد هم مبنی در اینکه در هر ست زمین‌ها را عوض نکنیم دادم که موافقت نشد. به نظرم می‌توانیم این موضوع را هم در پروتکل‌ها قرار دهیم‌ که تیم‌ها در طول بازی تنها در یک سمت زمین مستقر شوند که به نظرم شدنی است.

او ادامه داد: ما الان دیگر تابلو تعویض نداریم و به نظرم می‌شود زمین‌ها را هم تعویض نکنیم. فدراسیون گفته بود که پیشنهادات خود را ارائه کنید که بنده این‌ موضوع را مطرح ‌کردم، اما فعلا تایید نشده است. به نظر من ایده بدی نبود. در مجموع باید بگویم که اجرای پروتکل‌ها موضوع جدیدی است و برای رسیدن به ‌کمال، باید همه بیشتر و با دقت‌تر تلاش کنیم. در این دو هفته تیم‌ها اولین تجربه میزبانی خود در این شرایط کرونایی را تجربه کردند و فعلا برخی موضوعات جا نیفتاده است و نیاز به حساسیت بیشتری دارد. هیات‌های استانی، ناظرهای فدراسیون و مخصوصا خود مسئولانی که از سمت ستاد ملی مبارزه با کرونا به سالن‌ها می‌آیند باید سخت گیری بیشتری ‌کنند.

سرمربی تیم‌والیبال سپاهان، در پاسخ به این سوال که آیا زرد پوشان برای هفته پیش رو مصدوم یا مبتلا به کرونا ندارند؟ توضیح داد: از نظر فیزیکی شکر خدا هیچ مصدومی نداریم و امروز هم دوباره تست می‌دهیم که جوابش را قبل از بازی می‌گیریم. خوشبختانه تا این لحظه بازیکنی که به کرونا مبتلا شده باشد نداشته‌ایم، عملا خودمان را آماده می‌کنیم تا این روند خوب را طی کنیم.

محمدی‌راد ‌در پایان گفت: همانطور که همه‌ می‌دانند در هفته سوم ما با هراز بازی داریم که یکی از بازی‌های خوب لیگ است، با توجه به شرایط موجود متاسفانه نمی‌توانیم بازی‌های خود را یه صورت پخش مستقیم از شبکه استانی اصفهان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. می‌خواهم از مسئولان صدا و سیمای مرکز اصفهان خواهش کنم در این وضعیت این مسابقات حساس ما را از شبکه استانی پخش کنند، چرا که در سطح استان و کشور خیلی‌ها می‌خواهند چنین بازی‌های خوبی را تماشا کنند. امیدوارم مسئولان صدا و سیمای استان اصفهان این درخواست بنده را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحمان محمدی راد تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال والیبال سپاهان محمدی راد پروتکل ها دو هفته ۱۵ تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال صربستان که آخرین بار در المپیک لندن حضور داشته است، با سرمربی کارکشته و نام آشنای خود ایگور کولاکوویچ به دنبال صعود به المپیک است. آنها برای رسیدن به این مقصود باید نتایج درخشانی در لیگ ملتهای والیبال کسب کنند.

ایران در اولین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال ساعت 3:30 دقیقه بامداد سوم خرداد ماه به مصاف صربستان خواهد رفت به همین منظور نگاهی به این تیم می اندازیم.

تیم والیبال صربستان در حال حاضر با 253 امتیاز در رتبه نهم رنکینگ جهانی قرار دارد. این تیم در منطقه‌ای قرار دارد که اگر این رتبه را حفظ کند می تواند از طریق رنکینگ راهی المپیک شود. سرمربیگری این تیم بر عهده ایگور کولاکوویچ مونته‌نگرویی است که چندین سال هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشته و به خوبی والیبال ایران را می شناسد.

*عملکرد ضعیف در سالهای گذشته:
تیم ملی والیبال صربستان علی رغم داشتن ستاره های زیاد، چندین سال است نتوانسته آن طور که باید و شاید نتایج درخشانی کسب کند و لیگ ملتهای والیبال یکی از آخرین فرصت ها برای این نسل از بازیکنان صربستان است.

*نتایج سال گذشته:
سال گذشته صربستان نتایج خوبی کسب نکرد. آنها در اولین تورنمنت در لیگ ملتهای والیبال با شش برد و شش شکست نهم شدند و نتوانستند به مرحله دوم صعود کنند. در جام ملتهای اروپا در یک چهارم نهایی برابر لهستان شکست خوردند و بالاخره در مسابقات انتخابی المپیک پایین تر از آمریکا، ژاپن،اسلوونی و ترکیه قرار گرفتند و نتوانستند جواز حضور مستقیم به المپیک را کسب کنند.

*ستاره های صربستان:
الکساندر آتاناسوویچ، مارکو پودراسکانن، نیکولا یُوُویچ، اوروش کواچوویچ، مارکو ایوویچ، دراژن لوبوریچ، میران کویونجویچ و پاوله پریچ از ستاره های فعلی این تیم هستند.

*کار سخت ایران
تیم ملی والیبال ایران اگر می خواهد این تیم را کنترل کند و بازی را پیروز شود، باید نقطه قوت این تیم که پست قطر پاسور و دریافت کننده است را از کار بیندازند. دراژن لوبوریچ و الکساندر آتاناسویچ دو قطر پاسور این تیم و اوروش کواچوویچ، میران کویونجیچ، پاوله پریج و مارکو ایوویچ دریافت کننده های این تیم هستند که دست ایگور کولاکوویچ را در این پست ها بسیار باز کرده است.

*آخرین تقابل با ایران در لیگ ملتهای والیبال:
تیم ملی والیبال ایران در فصل قبل مقابل صربستان در لیگ ملتهای والیبال قرار نگرفت و آخرین تقابل این دو تیم به سال 2022 بازیکنان می گردد که تیم ملی والیبال ایران در بازیکنان آخرین دور گروهی این تیم را شکست داد و راهی هشت تیم برتر شد.

*هدف صربستان:
بدون شک هدف این تیم کسب نتایج خوب در دوازده بازی لیگ ملتهای والیبال است. آنها اگر برابر تیم های قوی تر از خود ست بگیرند و برابر تیم های پایین تر از خود در رنکینگ پیروز شدند قطعا به المپیک می‌رسند. دیدار اول ایران در لیگ ملتهای والیبال برابر صربستان است و با توجه به اینکه ایران معمولا تورنمنت ها را خوب شروع نمی کند کار فوق العاده سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران