Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌تواند نقش سازنده‌ای در آینده اقتصاد کشور ایفا کند، گفت: این امر ظرفیت بزرگی است که در افزایش درآمدهای ارزی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی آثار مثبت زیادی را به‌همراه خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری، امروز (شنبه، ۲۹ شهریورماه) در نشست با تعدادی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران، پیشنهادهای مطرح شده برای بهینه‌سازی مصرف انرژی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهینه‌سازی مصرف انرژی از مهمترین ضرورت‌های کشور است که می‌تواند نقش سازنده‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی و آینده کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌تواند به صیانت از ذخایر و منابع انرژی کشور کمک کند، افزود: بهینه‌سازی مصرف انرژی، ظرفیت بزرگی است که در افزایش درآمدهای ارزی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی آثار مثبت زیادی را به‌همراه خواهد داشت.

معاون اول رئیس‌جمهوری با یادآوری اینکه خوشبختانه مصوبات خوبی در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی وجود دارد، تصریح کرد: اگر آیین‌نامه‌های اجرایی این مصوبات نیاز به اصلاح داشته باشد، دولت آمادگی دارد پیشنهادهای بخش‌خصوصی را در این باره بررسی کند.

جهانگیری از اعضای هیئت مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران خواست اگر سازوکار یا پیشنهادهای جدیدی برای فعال کردن طرح‌های مرتبط با بهینه‌سازی مصرف انرژی دارند، این پیشنهادها را به دولت ارائه دهند تا بررسی شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری بهینه سازی مصرف انرژی بهینه سازی مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟