Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به میزبانی دوحه قطر پیگیری می‌شود. در این راستا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه) استقلال در دیداری مهم به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

«عبدالغنی شهد» در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار داشت: این دیدار مهم و حساس است که سعی می‌کنیم در این دیدار پیروز شویم و هر سه امتیاز را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرصت داریم اولین تیم عراقی باشیم که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم. چاره‌ای جز پیروزی مقابل استقلال نخواهیم داشت تا برای صعود به مرحله بعدی نگران نتیجه بازی آخر که در آن نقشی نداریم، نباشیم.

این مربی تصریح کرد: امیدوارم بازیکنانم تمرکز ذهنی خود را حفظ کنند تا در زمین بازی، نتیجه را به‌سود خود رقم بزنند. از ابتدا باید بگویم که مربی استقلال نقطه نظرات خودش را بیان کرده است. درست است که ما در مسابقات داخلی درگیر نبودیم و اینجا سه بازی در مدت کوتاهی انجام خواهیم داد اما این صحبت‌ها در چهارچوب زمین فوتبال تعیین کننده نخواهند بود.

شهد گفت: به این مسئله واقف هستیم که تیم‌های ایرانی با تکیه بر قوای فیزیکی و تاکتیک‌های دفاعی به میدان می‌روند و استقلال هم تیم بزرگی است که برخلاف ما در سطح آسیا تجربه فراوانی دارد اما این نکات نباید مانع از این شود که ما به خود باور نداشته باشیم که می‌توانیم در زمین بازی و در این رقابت‌ها برای عراق افتخار آفرینی کنیم.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا استقلال الشرطه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال الشرطه لیگ قهرمانان آسیا استقلال الشرطه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا