Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@12:53:32 GMT

تامین لاستیک به نرخ دولتی برای تاکسیرانان در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۵۱۳

تامین لاستیک به نرخ دولتی برای تاکسیرانان در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت از رانندگان تاکسی به عنوان سفیران فرهنگی شهر، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۱۶۰حلقه لاستیک یارانه ای به نرخ دولتی بین تاکسیرانان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرشیان ادامه داد: مرحله اول دور جدید توزیع لاستیک به نرخ دولتی با برند بارز برای تاکسی های پراید، پژو، سمند، پیکان و آریو تا پایان هفته جاری در تعاونی تاکسیرانان ادامه دارد و مرحله دوم دور جدید توزیع لاستیک به نرخ دولتی با برند کویر نیز که مخصوص تاکسی های پژو، سمند و پراید است، از اواسط هفته در تعاونی تاکسیرانان آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: نرخ این لاستیک ها به طور متوسط ۳۲درصد ارزان تر از قیمت بازار است و رانندگانی که دارای پروانه معتبر فعالیت بوده و در ۶ماه گذشته لاستیک یارانه ای نگرفته باشند، براساس پیامک های دریافتی از سازمان تاکسیرانی، با رعایت پروتکل های بهداشتی به واحد رفاهیات تاکسیرانی مراجعه و پس از دریافت حواله، برای تحویل گرفتن لاستیک به تعاونی تاکسیرانان مراجعه کنند.
او یادآور شد: سهمیه هر خودروی تاکسی یک جفت لاستیک حمایتی برای بازه زمانی ۶ماه است که به شرط داشتن پروانه فعالیت معتبر به رانندگان محترم تاکسی تحویل داده می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: با توجه به این که نگاه شورای اسلامی شهر و شهردار به ناوگان حمل و نقل عمومی یک نگاه حمایتی است، تاکسیرانان به هیچ وجه نگران تأمین لاستیک مورد نیاز خود به نرخ دولتی نباشند، چرا که توزیع لاستیک یارانه ای تا پایان سال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

48

کد خبر 1434145

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین نرخ دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت