Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:31:18 GMT

باشگاه سفیران شهروندی در یزد آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۸۷۱

باشگاه سفیران شهروندی در یزد آغاز به کار کرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از آغاز فعالیت باشگاه سفیران شهروندی با هدف آموزش و ارتقا سطح آگاهی شهروندان در شهر یزد خبر داد.

عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در عصر آموزش و آگاهی قرار داریم، اظهار کرد: امروز باید از تمام ظرفیت فرهیختگان، هنرمندان، ورزشکاران، پزشکان، معلمین، قهرمانان و سایر اقشار استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه انتقال تجربه و آموزش در مسیر بالا بردن سطح فرهنگ شهروندی یک ضرورت است لذا این امر، نقش الگوسازی را در جامعه خصوصاً در نسل کودک و نوجوان پر رنگ‌تر می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان فرهنگی، مدیریت و اصلاح چرخه پیام رسانی و الگوسازی برای مخاطبان در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است، تاکید کرد: این امر مستلزم استفاده از تجربه، انگیزه و همت نخبگان جامعه است که در قالب عنوان طرح «باشگاه سفیران شهروندی» اجرا می‌شود.

ملازینلی در تشریح اهداف این طرح گفت: الگوسازی در عرصه‌های مختلف شهری و معرفی به جامعه، رفع افسردگی در خانواده‌ها و افزایش امید اجتماعی، افزایش تعلق شهری در بین شهروندان، تقویت و توسعه رفتارهای مثبت و سازگارانه با سایر همشهریان، بسترسازی برای پرورش یک شهروند مسئول و مؤثر در جامعه، اشاعه فرهنگ شهرنشینی، لزوم عملی شدن آموزه‌ها و نقش آن در توسعه فرهنگ شهروندی، از جمله اهداف این طرح است.

وی تصریح کرد: در این طرح افرادی را که با شرایط خاص به جایگاهی ویژه دست یافته‌اند با خصوصیات رفتاری و گفتاری مثبت شناسایی شده و بستر لازم برای ارائه آموزه‌ها و تجربه‌های آنها در بین اقشار جامعه فراهم می‌شود.

کد خبر 445084

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر یزد شهرداری یزد آموزش شهروندی شهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • مد خوب، مد بد!
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان