Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:29:10 GMT

اهدای ۷۷ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۹۶۴

اهدای ۷۷ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی

طرزه نژاد از اهدای ۷۷ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی خبر داد و گفت: این بسته های لوازم التحریر و کفش به دانش آموزان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا تقدیم شد.

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان از وظایف مهم و اصلی خیریه آبشار عاطفه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: خیریه آبشار عاطفه های شعبه نکا، همزمان با شیوع کرونا و با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم و به خصوص افراد نیازمند و کم درآمد جامعه با بحران اقتصادی تحت تاثیر این بیماری در راستای عمل به فرامین و بیانات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی وارد صحنه شد و تلاش شد تا دستگیری از نیازمندان اولویت کاری ما در برنامه ها باشد.

 

طرزه نژاد تصریح کرد: از مهم ترین دستاوردهای آبشار عاطفه ها طی چند سال گذشته تامین جهیزیه و ترویج ازدواج آسان بوده است که در سال جاری تاکنون تعدادی جهیزیه به نوعروسان نکایی اهدا شد.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال جاری و همزمان با شیوع کرونا خاطر نشان کرد: همزمان با میلاد امام هشتم امام رضا(ع) و براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، 14 سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا اهدا شد. 

 

طرزه نژاد از اهدای 77 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی خبر داد و گفت: این بسته های لوازم‌التحریر و بن خرید کفش  به دانش آموزان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا همزمان با شروع سال تحصیلی به همت خیران و مردم نوعدوست نکا تقدیم شد که این همدلی برای رفع محرومیت ها قابل تقدیر است.

 

وی در پایان با اشاره به تلاش برای فراهم کردن بسته های معیشتی در راستای فرامین رهبری و کمک مومنانه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس هم تلاش داریم تا بسته های معیشتی در بین افراد تحت حمایت و کم برخوردار شناسایی شده در نکا توزیع شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع لوازم التحریر آبشار عاطفه آبشار عاطفه ها دانش آموزان لوازم التحریر تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک