Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:22:00 GMT

نوازی: چه تضمینی است بازیکنان ما کرونا نگیرند/ ترس داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۰۰۲

نوازی: چه تضمینی است بازیکنان ما کرونا نگیرند/ ترس داریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو ایران با الهلال عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال با ویروس کرونا به مشکل خورده است. متاسفانه احساس می کنم از لحاظ رسیدگی و جلوگیری از ویروس کرونا شرایط خوبی نیست. ما فردا با الهلال بازی داریم و نزدیک به هشت، نه بازیکن این تیم مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار سختی است چون تضمینی نیست که بازیکنان ما کرونا نگیرند.

مربی شهرخودرو یادآور شد: این مشکل اساسی بود که اعلام کردم. ما با پاختاکور که با الهلال بازی کرده بود در یک هتل هستیم و از این موضوع ترس داریم. 

نوازی خاطرنشان است: درست است که در آسیا خوب نتیجه نگرفته ایم ولی آمادگی بازیکنان را تضمین می کنم و در دو بازی گذشته هم ایده آل بودیم. دو بازی پیش رو هم مهم است و شانس دیگر دست ما نیست؛ دست خدا است. با تیم های بزرگتر راحتتر از تیم های ضعیف بازی می کنیم! هرچند صعود نکردیم ولی نتیجه برایمان مهم است. در زمین همه چیز عوض می شود و ما فوتبالمان را ارائه می دهیم. 

کد خبر 5027490

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوازی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند

الماسی درباره شرایط ثبت نام جهش تحصیلی گفت: در مرحله نخست مدیر مدرسه پس از حصول اطمینان از شرایط دانش آموز ثبت درخواست او را در سامانه سیدا انجام می دهد، سپس بعد از تأیید درخواست توسط مدیر در سامانه سیرت، ثبت درخواست جهش توسط اولیا در سامانه سیرت برای نوبت گیری و انجام مراحل ارزیابی در مرکز جامع سنجش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهش تحصیلی آزمون هوش و بررسی روانشناختی گرفته می‌شود، افزود: پس از قبولی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، در پایه مورد نظر نیز بجز دروس تربیت بدنی و انضباط، آزمون دریافت می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه زمان ثبت نام و آزمون هوش و بررسی روانشناختی از ۱۰ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد است، ادامه داد: میزان بهره هوشی و بررسی روانشناختی در این آزمون در دو طبقه باهوش و پر هوش به ترتیب یک و چند پایه است.

الماسی بیان اینکه به همه اولیا توصیه می شود تحت تاثیر بازارهای بیرونی برای آمادگی روانشناختی قرار نگیرند، گفت: والدین نگاه واقع بینانه به توانایی بچه های خود داشته باشند و تنها مرجع بررسی صلاحیت های هوشی و روانشناختی برای جهش تحصیلی، وزارت آموزش و پرورش است، لذا از آوردن نتایج مراکز بیرونی برای تعیین جایگاه خودداری شود.

وی با بیان اینکه از تصمیمات احساسی و هیجانی برای ارتقای تحصیلی فرزندان جدا خودداری شود، افزود: قبل از ارزیابی روانشناختی، هوشی و اعلام نتیجه از امتحان درسی پایه مورد نظر خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان