Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:12:37 GMT

«پیمان معادی» با بازیگر «جنگ ستارگان» همبازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۰۲۸

«پیمان معادی» با بازیگر «جنگ ستارگان» همبازی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، استودیو اینترتینمنت وان پروژه ساخت فیلم تست (The Test) را به کارگردانی گوین وود آغاز کرده است که در آن پیمان معادی با جان بویگا هنرپیشه مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، همبازی می‌شود.

تست اقتباسی است از رمانی کوتاه به همین نام، نوشته سیلوین نوول نویسنده کانادایی و داستان مهاجری را بازگو می‌کند که طی آزمون شهروندی انگلیس همراه با مراقب جلسه با گروهی تروریستی به رهبری یک راست‌گرای تندرو مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درام جدیدترین ساخته گوین وود کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و بازیگر اهل آفریقای جنوبی است که در سال ۲۰۰۵ با فیلم ساتسی (Tsotsi) برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد. نگاه آسمانی و رازهای حکومتی از دیگر آثار برجسته این کارگردان ۵۵ ساله هستند.

پیمان معادی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ۴۸ ساله ایرانی با بازی در فیلم‌هایی چون درباره الی (۲۰۰۹) و جدایی نادر از سیمین (۲۰۱۱) به کارگردانی اصغر فرهادی به اوج شهرت رسید.

از فعالیت‌های بین‌المللی معادی می‌توان به حضور در فیلم‌هایی چون کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ها، آن شب، ۶زیرزمینی و سریال پرطرفدار وست ورلد اشاره کرد. این هنرپیشه پرآوازه جوایزی چون خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (۲۰۱۱)، سیمرغ بلورین هیات داوران سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین سی‌وهشتمین دوره این جشنواره سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیمان معادی جنگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم

شعرخوانی پیمان یوسفی پس از گل دوم استقلال مقابل ذوب آهن در وصف شرایط حال حاضر جواد نکونام؛ شعری که البته نیاز به ممیزی و سانسور دارد!

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)