Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که بازه زمانی ۳۱ شهریور الی ۶ مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است بنابراین ۱۷ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری نشست برنامه ریزی برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در هفته دفاع مقدس، خبر داد و گفت: از آنجایی که بازه زمانی ۳۱ شهریور الی ۶ مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است بنابراین ۱۷ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به این ویژه برنامه ها، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند طرح تلاوت نور را در مساجد اجرا کرده و ثواب آن را به شهدای دفاع مقدس هدیه کنند.

وی افزود: حضور در گلزار شهدای شهر و روستا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و همچنین اجرای طرح شب های خاطره دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیشنهادی است که کانون ها می توانند با دعوت از جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس این طرح را هر شب بین اقامه نماز مغرب و عشا اجرا کنند.
 
خوبی زاده ابراز کرد: یکی دیگر از این ویژه برنامه ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس محله مسجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه های بسیار خوبی که کانون ها می توانند در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام دهند، چاپ وصیت نامه شهدای محله با طراحی ویژه و توزیع آنها در بین همسایگان مسجد می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این کانون های مساجد می توانند به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به وصایای آنها، نشست هایی با محوریت وصیت نامه شهدا بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کرده و در این نشست وصیت نامه ایشان را قرائت کنند.

خوبی زاده اظهار کرد: پیشنهاد بعدی ما به کانون های مساجد این است که هر برنامه و فعالیتی که در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مساجد انجام می دهند تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده و یا بر روی بنر چاپ کرده و بر روی دیوار حیاط مسجد نصب کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: راه اندازی نمایشگاه دفاع مقدس در گوشه ای از مسجد، فضا سازی حیاط مسجد متناسب با دفاع مقدس، ساخت یادمان شهدای محله مسجد و نصب عکس شهدای محل در سر درب منازل از سایر برنامه های پیشنهادی بزرگداشت دفاع مقدس به کانون های مساجد این منطقه است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های فرهنگی تبلیغی پیشنهادی، معرفی کتاب با موضوع دفاع مقدس است که به همین منظور می توان بخشی از کتاب را مابین اقامه نماز مغرب و عشا قرائت کرده و یا از طریق فضای مجازی منتشر کرد.

خوبی زاده ابراز کرد: از دیگر ویژه برنامه های پیشنهادی، تجهیز کتابخانه مسجد به کتاب های دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع شهدا و دفاع مقدس و برگزاری یادواره مجازی شهدا می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: علاوه بر این کانون های فرهنگی هنری می توانند از ظرفیت گروه های سرود خود استفاده کرده و در محله های همجوار مسجد، سرودهایی با مضمون دفاع مقدس به صورت خیابانی اجرا کنند.

وی اظهار کرد: همچنین کانون های مساجد می توانند هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس نواهایی متناسب با دفاع مقدس را از گلدسته های مساجد پخش کنند.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: همه ما آسایش و امنیت امروز را مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان هستیم و ویژه برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان برگزار می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس مساجد دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ویژه برنامه ها هفته دفاع مقدس خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج