Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@08:08:28 GMT

حضور چهره ها در مراسم چهلم «ماه‌چهره خلیلی»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۲۱۹

حضور چهره ها در مراسم چهلم «ماه‌چهره خلیلی»

به گزارش افکارنیوز،

مراسم چهلم ماه‌چهره خلیلی در فرهنگسرای نیاوران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار جمعی از هنرمندان و دوستانش برگزار شد.

در مراسم چهلم ماه‌چهره خلیلی ؛ مهری شیرازی، فلورا سام، شقایق فراهانی ، امیرعلی دانایی، نوید دری (پسر مرحوم ضیاء‌الدین دری) و سوسن پرور حضور داشتند.

سوسن پرور با اشاره به اینکه هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده، گفت: زندگی‌هایمان به اندازه کافی خالی از عشق و محبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عمر باقی مانده را مهربانتر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم‌تر از قبل بگیریم و یاد عزیز از دست رفته را گرامی داریم.

امیرعلی دانایی با این نکته که انتظار داشتم چهره‌های شناخته شده‌تر بیشتری را در این مراسم ببینم، یادآوری کرد که اولین تجربه جدی بازیگری‌اش در کلاه پهلوی روبروی ماه‌چهره خلیلی بوده است.

دانایی از صفات برجسته این بازیگر گفت و توانایی او در بازیگری و اینکه او به جایگاه واقعیش در دنیای بازیگری نرسید: او هنرمندی بی‌حاشیه، شوخ، خندان و با معرفتی بود که نتوانست حقش را از این سینما بگیرد.

نوید دری نیز از حضور پررنگ ماهچهره خلیلی در روند کلاه پهلوی گفت و اینکه در سرمای پاریس وقتی تاریخ ویزایش به اتمام می‌رسد، به ایران بازمی‌گردد. وی ادامه داد: ماه‌چهره خلیلی با اینکه کارش به پایان رسیده بوده و می‌توانست به لندن برگردد، در پاریس می‌ماند و جای خالی نوید دری را پرمی‌کند و دستیاری می‌کند.

مهدیه محمدخانی نیز با اشاره به آشنایی‌اش با ماه‌چهره خلیلی گفت: افزود: همیشه مردم به دلیل شباهت چهره‌‌مان ما را با هم اشتباه می‌گرفتند. ای کاش بیشتر برایت خوانده بودم.

ماه‌چهره خلیلی در تاریخ هفدهم مرداد بعد از ده ماه جنگیدن با سرطان از دنیا رفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماه چهره خلیلی شقایق فراهانی امیرعلی دانایی شقایق فراهانی ماه چهره خلیلی بازیگر معروف ایرانی ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی

به گزارش ورزش سه، از دقایقی بعد آیین واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار خواهد شد که هم اکنون وزیر ورزش نیز وارد این جلسه شده است.

وزیر ورزش که تا امروز سکاندار هدایت این دو باشگاه محسوب می‌شد ، حالا سهمش از مالکیت سرخابی‌ها به کمتر از ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی هم در این مراسم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند