Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@14:50:11 GMT

۳۱ شهریور؛ آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۲۶۱

معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی دوشنبه ۳۱ شهریور خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسیحی، در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر با اشاره به اینکه دوشنبه ۳۱ شهریور ماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد اجاره املاک خواهد بود افزود: اظهار نامه مالیاتی موعدیان به شکل صددرصد الکترونیکی خواهد بود و نیازی به مراجعه ادارات کل امور مالیاتی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی در ادامه افزود: از موعدیان تقاضا داریم تسلیم اظهار نامه مالیاتی را به ساعت‌ و روزهای آخر موکول نکنند و ظرف امروز و فردا، اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.

مسیحی افزود: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی گفت: مؤدیان به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اظهار نامه مالیاتی ، تمدید ، مسیحی ، درآمد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اظهار نامه مالیاتی تمدید مسیحی درآمد سازمان امور مالیاتی اظهار نامه مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه، بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان جنوبی را دارد.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به ثبت روز ملی کاشت گل محمدی در تقویم کشور اظهار کرد: سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان سربیشه در سال گذشته حدود ۴۵۱ تن بود که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری به بیش از ۸۸۶ تن برسد.

وی افزود: فعالان در این حوزه در سال قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد کسب کردند و در سال‌جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد آن است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مزیت کاشت گل محمدی را سازگاری مناسب با کم‌آبی و ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کاشت این طلای معطر و نگهداری آسان می تواند به اشتغال پایدار منطقه کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات به کشاورزان این بخش و تشویق به ایجاد کارگاه‌های فرآوری گل محمدی، از مهاجرت روستاییان کاسته شود و تاثیر درآمدی آن برای منطقه و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 749630

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد