Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از فعالیت های راهداری انجام شده در محور سنندج- مریوان و راهدارخانه در حال ساخت گردنه تیتور در کیلومتر ۲۲ این محور بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهدارخانه تیتور با زیربنای ۴۱۰ متر مربع در ۲ طبقه در حال ساخت است که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این پروژه به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهدارخانه با توجه به استقرار ماشین آلات راهسازی، برف گیر بودن منطقه و همچنین با توجه به این‌ که از محورهای ترانزیتی استان به مرز باشماق به شمار می رود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسن نیا همچنین از فعالیت های انجام شده به منظور ایمن سازی 10 نقطه پر حادثه محور سنندج- مریوان از جمله عملیات خاک برداری و تعریض یک دستگاه پل در راستای افزایش دید و اجرای لاین کاهش و افزایش سرعت، انجام عملیات زیرسازی و آسفالت در مسیر سه راهی تودار، عملیات خاک برداری، تعمیر و نصب دیوار پیش ساخته، تعریض ۲ دستگاه آبرو و انجام عملیات زیرسازی و اساس و آسفالت مسیر نقطه پر حادثه پیچون، تعریض یک دستگاه آبرو و اجرای عملیات تعریض قوس بعد از روستای نگل و همچنین انجام عملیات خاک برداری در کیلومتر ۵۵ محور سنندج- مریوان بازدید کرد.

بازدید از تهیه و نصب جداول پیش ساخته قابل عبور برای ایمن سازی تردد وسایل نقلیه در نقطه پر حادثه لنگریز، ایمن سازی تقاطع و ساخت لاین کاهش و افزایش سرعت در سه راهی نزمار، انجام عملیات خاک برداری برای ایمن‌سازی تردد و افزایش دید در قوس قبل و بعد از پل نگل، انجام عملیات خاک برداری برای ارتقای قوس های صوفیان، ساخت 12 هزار متر مکعب دیوار گابیون در محدوده رانش روستای خانقاه رزاب و بازدید از محورهای سنندج- کامیاران و سروآباد- کامیاران از دیگر موارد مورد بررسی وی و هیات همراه بود.

رییس سازمان همچنین در این سفر ضمن بازدید از پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان، در گفت و گو و دیدار صمیمانه با رانندگان بخش ترانزیت در جریان مشکلات این پایانه مرزی قرار گرفت. وی در جلسه ای با حضور مدیر پایانه مرزی باشماق، و مدیر گمرک این مرز به بررسی مواردی همچون مناقصات پروژه ها، توسعه پایانه مرزی باشماق در قالب محوطه سازی، محدوده ترانشیب منت و جاده دسترسی پرداخت.

در این جلسه مواردی هم جهت طرح توسعه سایت پایانه مرزی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محور سنندج مریوان عملیات خاک برداری انجام عملیات پایانه مرزی محور سنندج ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۸ هزار و۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و۶۲۷ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۹۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و۶۰۸ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد داشته‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۱۶۳ نفر برشمرد و اظهار داشت: در مدت یاد شده ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی از افزایش ۱۰۳ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماه گذشته این رقم ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماه گذشته افزایش ۹۵ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۹ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته به تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 749816

دیگر خبرها

  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند