Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:56:24 GMT

باورنکردنی؛ سیزده کر‌ونایی در اردوی تیم قهرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۶۱۱

باورنکردنی؛ سیزده کر‌ونایی در اردوی تیم قهرمان

شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال در حال افزایش است.

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رسانه های عربی خبر از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال دادند و اکنون وضعیت این تیم بحرانی تر از قبل به نظر می رسد.


لحظاتی پیش بود که باشگاه الهلال اعلام کرد که سالم الدوسری ستاره این تیم نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام این خبر، الهلالی ها از مثبت بودن تست یک بازیکن دیگر نیز در این تیم خبر دادند.
سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم عربستانی، جدیدترین فردی است که در اردوی آبی های ریاض به ویروس کرونا مبتلا شده است. با این حساب تعداد افراد مبتلا به کرونا در این تیم، به عدد 13 رسید.


قرار است که فهد بن نفال رئیس 38 ساله باشگاه الهلال عصر امروز با یک هواپیمای شخصی، با همراهی سه نفر از مدیران تیم به قطر سفر کنند تا در خصوص وضعیت بحرانی الهلال با مسئولین AFC جلسه ای را برگزار کنند.


پیش از این باشگاه الهلال اعلام کرده بود که 10 بازیکن این تیم به ویروس کرونا آلوده شده اند که از جمله آن می توان به دروازه بان های این تیم یعنی محمد الواکد و عبدالله الجدانی اشاره کرد که این عامل باعث شد تا الهلال در دیدار روز پنجشنبه گذشته، در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بدون دروازه بان تعویضی در مقابل پاختاکور بازی کند.


با افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در اردوی الهلال، باید منتظر ماند و دید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این تیم چه تصمیمی را اتخاذ می کند. چند روز پیش به صورت رسمی عنوان شد که AFC به دلیل وخامت اوضاع در الهلال، به این تیم اجازه داده است تا یک دروازه بان جدید را به لیست خود اضافه کند.

سباستین جووینکو الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سباستین جووینکو الهلال عربستان عربستان افراد مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه