Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر شنبه در تجمع اعتراضی طلاب نسبت به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس، با بیان اینکه اقدامات اسرائیل را باید به معنای واقعی کلمه جنایت علیه بشریت قلمداد کرد، گفت: وحشی گری، جنایت، اشغال، غاصب بودن و تجاوز علیه حقوق بشر ذات اسرائیل است و این ذات هیچگاه قابل تغییر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در طول تاریخ بشریت، مطرح کرد: بسیاری از جنایت‌هایی که توسط این رژیم اشغالگر در دنیا به وقوع پیوسته، حتی اجازه صحبت و رسانه‌ای شدن در سطح بین‌المللی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مطرح کردن موضوع اسرائیل توسط امام خمینی (ره) در دوران پهلوی، عنوان کرد: اینکه حضرت امام (ره) قدس را مساله اصلی اسلام بیان کردند موضوع مهمی است که از آن زمان ایشان به آن اشاره داشته‌اند.

وی افزود: اینکه اسرائیل یک رژیم غاصب و اشغالگر است، یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است و بیان این مطلب توسط جمهوری اسلامی نه از روی اختلاف در منافع مادی که به دلیل افکار و اقدامات پلید این رژیم است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این کشورهای به ظاهر مسلمان در لایه‌های پنهانی با اسرائیل دارای روابط هستند، گفت: باید این سوال را از برخی کشورهای مسلمان که به دنبال ارتباط با اسرائیل هستند پرسید که شما چه نقطه اشتراکی با اسرائیل دارید که سفیر امارات در واشنگتن میزان منافع مشترک خودشان با اسرائیل را بیشتر از فلسطین می‌داند.

وی با اشاره به ساخته شدن بعضی شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین از طریق بیت‌المال مسلمین، بیان کرد: پیوند آل سعود و آل یهود یک پیوند واقعی است که به لحاظ ترس از برخی مطالب، جرأت علنی کردن آن را نداشته‌اند و حتی در این اتفاق نیز شاهد بودیم که فرماندهان ارشد نظامی آن به دلیل همین ترس‌ها شرکت نکرده بودند و در سطح امور خارجه برگزار شد.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه بیان این مطالب توسط جمهوری اسلامی دخالت در امور دیگر کشورها نیست، عنوان کرد: یکی از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین موضوعات ما، حفظ کرامت امت اسلامی و ایجاد وحدت در بین جامعه اسلامی است.

وی نتیجه عادی سازی روابط با اسرائیل را وارد شدن خدشه به وحدت و کرامت اسلامی دانست و گفت: این افراد نباید فراموش کنند که هیچکس با کشتن حسین بن علی (ع) به ملک ری نخواهند رسید، همان طور که گذشتگان اینها به ملک ری نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه وجدان انسانی در بین سردمداران این کشورها از بین رفته است، مطرح کرد: چگونه انسان می‌تواند از این همه جنایت، به خصوص درباره فلسطین که از آن به پاره تن اسلام یاد می‌شود چشم ببندد.

وی با محکوم کردن این اقدام اظهار داشت: ما بر این باور هستیم که گره خوردن با شیطان، باعث ذلت انسان می‌شود و این وعده الهی است.

امام جمعه همدان تنها راه نجات فلسطین را تقویت جبهه مقاومت نامید و گفت: نقشه این‌ها تضعیف جبهه مقاومت است اما باید به یاد داشته باشند که یک روز ما با شما و فرعون‌های عالم در این مرزها مبارزه می‌کردیم و امروز در بلندی‌های جولان حضور داریم و لذا باید گفت که سرنوشت شما به دستان جبهه مقاومت رقم می‌خورد.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)، مطرح کرد: تعجب ما از نخست وزیر و رئیس جمهور فرانسه است که این کار را نوعی آزادی بیان می‌دانند در حالی که طبق قانون مطبوعات فرانسه، اظهار نظر در مورد همه چی آزاد است به جز هولوکاست و یهودی ستیزی و این معنای آزادی بیان در غرب است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه اینها بازی‌های سیاسی ترامپ و اسرائیل برای انتخابات است، عنوان کرد: همه این‌ها به خوبی می‌دانند که با وجود جبهه مقاومت راه فراری ندارند و این جبهه تضعیف نخواهد شد.

کد خبر 5027512

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان اسرائیل ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان محرم 99 زلزله جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

به گزارش مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد