Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه پینگ پنگ شهرک بهاران شهرستان سنندج به نام "اقبال لطف اله نسبی" پیشکسوت تنیس روی میز سنندج و استان کردستان نامگذاری و ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: این اقدام با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهر سنندج صورت گرفته و از نیمه دوم سال جاری این سالن با نام مرحوم لطف اله نسبی خوانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ پیشتر زمین چمن طبیعی استادیوم ملک نیا، خانه کشتی استادیوم ۲۲ گولان سنندج و زمین چمن مصنوعی استادیوم ملک نیا در راستای تکریم از تلاشگران ورزش این شهرستان به ترتیب به نام استاد "نبی علی محمدی" ، "لطف الله لطف الله نسبی" و "علی خشنودی" نام گذاری آن صورت گرفت.

اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در نظر دارد تا با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان به منظور حفظ جایگاه و منزلت پیشکسوتان ورزش اماکن ورزشی تحت پوشش خود را به نام این عزیزان نامگذاری کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان پیشکسوتان ورزش مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام حسینی از رفع تصرف ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: از این میزان قریب به ۲۲ هکتار مربوط به شهرستان سنندج، ۱۵ هکتار مربوط به شهرستان بیجار ،۱۰ هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

وی صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904284

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد