Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:19:17 GMT

سفارت ارمنستان در تل آویو رسما افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۱۸۰

سفارت ارمنستان در تل آویو رسما افتتاح شد

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، روزنامه ‌روس‌زبان "وستی" اسرائیل نوشت:  اسحاق کارمل کاگان، رئیس دپارتمان "اوراسیا-۲" وزارت خارجه اسرائیل در این مراسم حضور داشت.

آرمن سمباتیان، سفیر ارمنستان گفت، سفارت کار خود را پیش از سال نو یهودیان آغاز می‌کند.

رئیس دپارتمان "اوراسیا-۲" وزارت خارجه اسرائیل نیز افتتاح این سفارت خانه در تل آویو را مورد استقبال قرار داد و بر توسعه روابط بین دو طرف و گفتگوی آزاد و سازنده با هدف حل مشکلات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارمنستان و اسرائیل در سال ۱۹۹۲ روابط دیپلماتیک برقرار کردند و دولت اسرائیل در سال ۲۰۱۷ یک سفیر غیر مقیم برای ارمنستان منصوب کرد.
روابط اسرائیل با ارمنستان تاکنون به دلیل روابط گسترده اسرائیل با ترکیه و جمهوری آذربایجان توسعه چندانی نیافته بود.

 

اخبار مرتبط بررسی سناریوهای جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران تصاویری از صهیونیست های وحشت زده در تل آویو در پی حمله موشکی شاخه نظامی جهاد اسلامی عکس/ تظاهرات ضد نتانیاهو وقوع انفجارهای مهیب و آتش سوزی در یکی از پایگاه های ارتش اسرائیل در تل آویو+عکس به صدا در آمدن آژیرهای خطر در تل آویو و وحشت صهیونیست ها

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا تل آویو روابط اسرائیل و ارمنستان سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد.

کد خبر 6097009

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری