Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برای ارزیابی امکانات کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر برای میزبانی مسابقات رده‌های سنی ساحلی قهرمانی کشور از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توفیق کابلی رئیس و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی فدراسیون، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ شهریورماه از کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد در شهرستان بهشهر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات این منطقه شامل چهار زمین مسابقه والیبال ساحلی که از بهترین زمین‌های ساحلی ایران هستند، هتل مناسب برای اقامت ورزشکاران و عوامل اجرایی، رستوران و… که همگی مناسب برای برگزاری مسابقات متمرکز در شرایط کرونایی کشور است، زیرا از محدوده شهر بهشهر فاصله دارد.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، با ابراز رضایت از امکانات کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد برای برگزاری مسابقات رده‌های سنی ساحلی، گفت: به دعوت همکاران استان مازندران برای بازدید از امکانات این منطقه به شهرستان بهشهر رفتیم و قرار است تا روز دوشنبه خبر قطعی امکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی در این کمپ مشخص شود.

توفیق کابلی با بیان این که فاصله کمپ از شهر، بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات در دوران کرونا مهیا می‌کند، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت بازیکنان از اولویت‌های اصلی مسابقات ساحلی است و به همین دلیل، یکی از شروط کمیته ساحلی برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رده‌های سنی، انجام تست کرونا در ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات است.

وی با اشاره به شرایط سنی مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی قهرمانی کشور، گفت: مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی در پنج رده سنی زیر ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ سال برگزار می‌شود که حکم انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی را نیز خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی برگزاری مسابقات بندر امیرآباد والیبال ساحلی کمیته ساحلی رده های سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور