Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مبتلایان به کرونا مناسب نیست و به شدت نیازمند همکاری مردم، همه گروه ها و افراد به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۹ شهریور) در نشست ستاد استانی مقابله به بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، توان پرسنل، امکانات، تجهیزات و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی استان محدود بوده و شرایط هم خیلی سخت شده، اظهار کرد: چنانچه شرایط به همین منوال باشد، ادامه خدمات مشکل می شود و باعث زیان، ضرر و شاهد فوتی بیشتر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جایی که رعایت پروتکل های بهداشتی به بالاتر از ۹۰ درصد برسند شیوع بیماری، بستری ها و مرگ و میرها کنترل می شود.

 

وی تاکید کرد: هر جا که رعایت دستورالعمل ها از این عدد کمتر و یا این عدد باشد باید تلاش شود تا پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت شود.

 

کلانتری ادامه داد: آموزش و پرورش استان خوب عمل کرده و والدین برای تحصیل و آموزش فرزندان خود مولفه های شاد، صدا و سیما و حضور در کلاس را انتخاب می کنند.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یک هزار و ۳۲۳ آموزشگاه استان به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی به عمل آمده و نسبت به میانگین کشور بالاتر هستیم و به خوبی هم عمل شده است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز سرما خوردگی، آنفلوانزا و ترکیب آن با کرونا شراط را سخت تر خواهد کرد، می طلبد که سخت گیرانه عمل کرد و این مسئله مورد توجه جدی باشد.

 

کلانتری از تلاش ها و زحمات بی وقفه، طاقت فرسا و شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد و گفت: سزاوار نیست کسانی که با این شرایط سخت و با همه توان پای کار هستند و برای سلامت و جان مردم تلاش می کنند مورد بی مهری برخی از اصحاب رسانه در استان قرار گیرند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در پی نشر خبری از سوی یکی از سایت های استان در ارتباط با پرداخت حقوق نیروهای خدماتی، پرسنل، کارگران و کادر درمانی علوم پزشکی و پرداخت کارآنه هیئت رئیسه این دانشگاه رفتار تبعیض آمیز است، مسئولین این دانشگاه به صورت گروهی اقدام به استعفاء کرده بودند که مورد موافقت قرار نگرفت و به تاکید ما برای ادامه خدمت در این شرایط سخت کرونایی ماندند.

 

وی گفت: اگر در جایی تخلفی صورت بگیرد و یا اجحافی شده باشد غیرقانونی است و بازرسی استان بررسی می کند و چنانچه محرز باشد برخورد می شود.

 

کلانتری ادامه داد: وزارتخانه بهداشت و درمان خود به خوبی نظارت بر هرگونه تخطی، عدول از قانون و تعدی و تبعیض را دارد. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برخی از رسانه ها ضد ارزش ها عمل نکنند، تصریح کرد: اینکه رسانه ها انتقاد سازنده کنند و اقدام به ارائه پیشنهادت مفید و موثر و به روشنگری، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بپردازند، حق آنهاست.

 

وی ادامه داد: اما نباید با تحریک و به گونه ای عمل نمایند که به نظام و یا گروه و یا برخی از افراد جفا شود. 

 

کلانتری گفت: همه هم و غم و تلاش دشمن به دنبال مایوس کردن و خالی کردن دل مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط سخت کنونی وظیفه داریم دلسوزانه، صادقانه و کارشناسانه نقد کنیم، از خط قرمزها و بحث نظام که به کل مردم مربوط است نباید عدول کرد؛ چرا که نظام با کسی تعارف ندارد.

 

وی با تاکید به اینکه، فضای رسانه در جمع عمومی، خصوصی و کل جامعه باید فضای اخلاق مدارانه باشد، گفتت: با انتقادات و پیشنهادات سازنده و روشنگری که باعث رشد، توسعه و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم می شود به خوبی استقبال و حمایت می کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرما خوردگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهداشت و درمان کرونا علوم پزشکی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست