Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ماهینی در واکنش به اینکه گفته بود علاقه داشت تا درباره دلایل جدایی از پرسپولیس صحبت کند، گفت: صحبتی درباره این موضوع ندارم و درخصوص آن حرفی زده نشود بهتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حضور شاگردان یحیی گل‌محمدی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:

بله مطمئنا پرسپولیس را دنبال می‌کنم و دوست دارم که در بازی‌های باقی مانده هم بهترین نتایج را کسب کنند تا به عنوان صدرنشین بتوانند به دور بعدی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ماهینی درباره استفاده از مدافع راست غیرتخصصی در بازی اخیر پرسپولیس و اینکه آیا برای حضور در این تیم دلتنگ شده یا خیر گفت:

برای دوستانم چه در این پست و پست‌های دیگر آرزوی موفقیت دارم.

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی گل محمدی با بازیکنان قدیمی ارتباط مناسبی نداشته است، گفت:

نه، فعلا صحبتی ندارم و شاید، شاید یک روزی درباره آن صحبت کنم، ولی در حال حاضر فرصتش نیست.

ماهینی در واکنش به اینکه گفته بود علاقه داشت تا درباره دلایل جدایی از پرسپولیس صحبت کند، گفت:

صحبتی درباره این موضوع ندارم و درخصوص آن حرفی زده نشود بهتر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین ماهینی سایپا لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس