Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:57:48 GMT

انصراف الوحده، به سود استقلال شد یا به ضرر؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۳۸۹

خبرگزاری میزان-انصراف تیم فوتبال الوحده امارات، همگروه تیم استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، برای آبی‌پوشان مانند یک تیغ دو لبه است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال ایران فردا شب (یکشنبه) در حالی به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت که با توجه برد حریفش مقابل الاهلی، شرایط گروه A رقابت‌ها بسیار پیچیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند برخی معتقدند انصراف الوحده امارات از این گروه، راه استقلال را برای صعود هموارتر می‌کند، اما واقعیت این است که نبود الوحده، شرایط را برای شاگردان مجید نامجومطلق پیچیده‌تر می‌کند.

در حال حاضر الاهلی عربستان با ۶ امتیاز اول است و الشرطه با چهار امتیاز دوم و استقلال تنها با یک امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. آبی‌پوشان ایران این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل الشرطه، با این تیم هم‌امتیاز شود. با توجه به اینکه در آسیا، اگر امتیاز دو تیم مساوی شود، نتیجه بازی رو در رو تیم‌ها ملاک برتری آنها نسبت به یکدیگر است، استقلال این شانس را دارد تا با پیروزی مقابل الشرطه، ۴ امتیازی شده و در صورت هم‌امتیازی با این تیم عراقی به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.

در سوی دیگر استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل الاهلی، حتی به عنوان تیم صدرنشین گروه هم به مرحله بعدی صعود کند. مشکل استقلال مقابل الشرطه این است که آبی‌پوشان تاکنون مقابل این تیم به پیروزی نرسیده‌اند و در سه بازی قبلی با آنها، دو بار به تساوی رسیده‌اند و یک با هم طعم تلخ شکست را چشیده‌‎اند. خبر خوب اما برای نامجومطلق و شاگردانش این است که آنها علی کریمی را هم در جمع خود می‌بینند و از طرفی، مصدومیت محمد قاسم مهاجم ملی‌پوش الشرطه در بازی مقابل الاهلی عربستان تشدید شده و این بازیکن قطعا دیدار فردا شب برابر استقلال را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: علی کریمی در حوالی ترکیه!

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال الوحده امارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال الوحده امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم