Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:46:13 GMT

کشف ۱۱۰ کیلو تریاک در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۵۱۸

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اعلام خبر دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر، گفت: از خودروی متهمان ۱۱۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش میزان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی دریافت خبری و تحقیقات انجام شده توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد افیونی با همکاری همدستش مقادیری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو به تهران انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان از محور مواصلاتی "تهران – قم" قصد ورود به تهران را دارند، افزود: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محور موصوف اعزام و مراقبت‌های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

وی گفت: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه عصر روز بیست و ششم شهریور ماه خودروی متهمان در محور بزرگراه تهران – قم مشاهده و مدتی ماموران خودروی متهمان را تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: خودروی متهمان طی عملیاتی ضربتی در شانه خاکی بزرگراه متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و هر ۲ قاچاقچی مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران کشف تریاک تهران قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران خودروی متهمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران این محموله را از قاچاقچیان در محور بخش رودخانه شهرستان رودان از یک خودروی پژو ۴۰۵ کشف کردند.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۷۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در این رابطه متهمان پس از تعقیب و گریز از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.
وی گفت: تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم