Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نام مهاجم اروگوئه‌ای و هافبک شیلیایی این تیم را در فهرست بازیکنانش برای حضور در جام سالانه خوان گامپر قرار نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نام آرتورو ویدال و لوئیس سوارس دو بازیکنی که به ترتیب آماده پیوستن به تیم‌های اینتر و یوونتوس هستند را در فهرست بازیکنانش برای مصاف با تیم الچه در آخرین بازی دوستانه اردوی پیش فصل کاتالان‌ها قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا امشب (شنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران، در جام دوستانه خوان‌گامپر که در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود میزبان الچه خواهد بود که این آخرین بازی اردوی پیش فصل شاگردان رونالد کومان است.

ویدال در آستانه پیوستن به اینتر است و گفته می‌شود که او به زودی به میلان سفر می‌کند تا با عقد قرارداد با اینتر به سرمربی سابقش آنتونیو کونته ملحق شود. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ویدال روز دوشنبه هفته جاری وارد شهر میلان می شود تا قرارداد 2 ساله‌اش را امضا کند. او تا پیش از این منتظر بود تکلیف انتقال دیه‌گو گودین مدافع اروگوئه‌ای به تیم کالیاری مشخص شود و اکنون که گودین در آستانه انتقال به تیم منطقه ساردینیا قرار گرفته است، راه برای ورود ویدال هم هموار شده است. قراردادی که اینتر برای ویدال در نظر گرفته امکان تمدید برای سال سوم را دارد و به موجب آن سالانه 6 میلیون یورو به صورت خالص به او پرداخت می‌شود.

کومان نام سوارس و ویدال را از فهرست بازیکنان بارسلونا خط زد

در مورد سوارس اما داستان کمی پیچیده‌‌تر است چرا که یوونتوس مذاکره با ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم را آغاز کرده و ممکن است به جای سوارس به سراغ او برود. انتقال ژکو به یوونتوس اما مشروط به آن است که رم بتواند آرکادیوژ میلیک را از ناپولی به خدمت بگیرد.

دیگر بازیکنی که کومان از فهرست بازیکنانش کنار گذاشته ریکی پوج هافبک 21 ساله‌ای است که طبق ادعای رادیو کاتالونیا، مربی هلندی به او گفته که در برنامه‌هایش جایی ندارد.

تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان الچه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان لوئیس سوارز یوونتوس بارسلونا رونالد کومان لوئیس سوارز یوونتوس بارسلونا تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد