Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:33:43 GMT

پهنای باند اینترنت سقز ۲.۵ برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۱۴

پهنای باند اینترنت سقز ۲.۵ برابر شد

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای ظرفیت UP LINK و پهنای باند اینترنت در شهرستان سقز اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: اجرای عملیات های لازم در این خصوص موجب افزایش پهنای باند اینترنت از ۴G  به ۱۰G  شده است.

آزاد حکمت با اشاره یه اجرای برنامه توسعه زیرساخت‌های اینترنت در شهرستان سقز اظهار کرد که تحقق اجرای پروژه های تعریف شده، امکان ارائه سرعت دسترسی بالاتر با کیفیت بهتر به مشتریان سرویس های مخابراتی در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی خصوصا دسترسی به اینترنت و شبکه های دیتا درحوزه آموزش،با هدف کاهش مراجعات حضوری و ارائه انواع سرویس ها وخدمات مبتنی بر بستر وب با افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند و ارتقای ظرفیت UP LINK ، برای دانش آموزان و سایر مشتریان مهیا شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وجود شهرک های بزرگ و تازه احداث در محدوده مرکز بعثت، تصریح کرد که به منظور افزایش ظرفیت ارتباطی بین مراکز بعثت و شهدای گمنام و در راستای توسعه ظرفیت دسترسی مشتریان، همزمان با اجرای پروژه فوق، پهنای باند ارتباطی این مراکز به دو برابر و از(۲G به ۴G) افزایش یافت.

وی عنوان کرد که طی ۱۸ ماه اخیر ظرفیت پهنای باند شهرستان سقز پنج برابر افزایش یافته که امکان تامین نیاز پهنای باند برای تمامی مشتریان دیتا اعم از خانگی، تجاری، ادارات، بانکها سازمان‌ها و سایر اپراتورها فراهم شده است.

حکمت در پایان یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان سقز تعداد ۱۷۳ مشترک از فناوری G، ۱۵ هزار و ۸۱۰ مشترک از سرویس ADSL ، ۲۵۵ مشترک از FTTH و ۸۳ مشترک  از VDSL  از خدمات مخابراتی استفاده می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان سقز پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی