Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ به شدت از باشگاه پرسپولیس عصبانی و همزمان نسبت به مدیران باشگاه بی اعتماد است. دلیل این بی اعتمادی و عصبانیت را باید در رفتارهای اخیر باشگاه پرسپولیس جستجو کرد. باشگاه جهت مذاکره با برانکو نماینده ای به عمان فرستاد، نماینده ای که نه برای مذاکره بلکه برای عکس یادگاری نزد برانکو رفت! بعد از آن نیز نامه غیر واقعی باشگاه به فیفا مبنی بر مهلت 30 روزه برانکو، دلیل دیگری شد تا بی اعتمادی مرد کروات تقویت شود

مدیران پرسپولیس وقتی شنیدند استقلال از منبع مالی مشترک 10 میلیارد تومان پول گرفته است، سریعا دست به کار شدند تا بخشی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را از این راه تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس از دو هفته پیش به تکاپو افتاد تا مطالبات برانکو ایوانکوویچ را جور کند و حتی یک تاجر را برای مذاکره با او به عمان فرستادند. هدف از فرستادن نماینده به عمان گرفتن مهلت دوباره از برانکو بود اما مرد کروات نه مهلت داد و نه اعتمادی به مدیران پرسپولیس دارد!

فرستاده باشگاه پرسپولیس در زمان مربی گری برانکو در پرسپولیس هم با او دیدار کرده بود!
تصویری که می‌بینید متعلق به دیدار با شخص مذکور، هنگام سفر چند سال پیش پرسپولیس به عمان است
دلیل بی اعتمادی برانکو نسبت به باشگاه پرسپولیس

رفتارهای قبلی باشگاه پرسپولیس دلیل بی اعتمادی برانکو ایوانکوویچ است. یک دیالوگ از راهروهای باشگاه پرسپولیس به گوش برانکو رسیده است. گویا یکی از معاونین باشگاه به مهدی رسول پناه پیرامون احتمال کسر 6 امتیاز در صورت پرداخت نشدن مطالبات برانکو هشدار داده و مدیریت پرسپولیس در پاسخ گفته بچه ها دو برد می آورند، 6 امتیاز جبران می شود!

این گفته که البته هیچ یک از نزدیکان رسول پناه تاییدش نمی کنند، به شدت برانکو را عصبانی کرده است. برانکو تصور می کند پرسپولیس اراده ای برای پرداخت مطالبات او ندارد و خودش را برای جرایم بعدی نظیر کسر امتیاز آماده کرده است. البته عصبانیت مرد کروات از باشگاه پرسپولیس دلایل دیگری نیز دارد. برانکو معتقد است باشگاه در دو مقطع برای تامین مطالبات او دریافتی داشته و در هیچ یک از این دو مرحله باشگاه مطالبات برانکو را پرداخت نکرده است.

برانکو می گوید در مقطع اول (زمان ایرج عرب) باشگاه به اسم پرداخت طلب او ارز دولتی گرفت ولی تمام پول بین بازیکنان تقسیم شد و حتی 100 هزار یورو هم جهت کم کردن بدهی پرداخت نشد. در مقطع دوم هم رسول پناه منابع مالی را به تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکن جدید اختصاص داد.

برانکو در گفتگو با طرفداری: ایمیل باشگاه را دیدم، شگفت زده شدم!

مرد کروات از حرکت باشگاه پرسپولیس که نماینده ای به عمان فرستاد هم بسیار ناراحت است. برانکو ایوانکوویچ پیرامون جزئیات این دیدار به طرفداری گفت:

یک تاجر را فرستادند تا با من مذاکره کند که به جای مذاکره عکس یادگاری گرفت. او نه قولی از من گرفت و نه من قولی به او دادم. تنها چیزی که بین ما رد و بدل شد، کارت ویزیتی بود که ایشان به من داد. بعد گفت افتخار می دهید با من عکس بگیرید؟ عکس گرفتیم و رفت!

کارت ویزیتی که نماینده پرسپولیس تحویل برانکو ایوانکوویچ داد؛ کارت تبلیغاتی یک تاجر مقیم عمان!

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص ایمیل جنجالی باشگاه پرسپولیس به فیفا گفت:

شگفت زده شدم وقتی دیدم باشگاه مدعی است از من وقت گرفته و از طرف من هم به فیفا گزارش غیر واقعی فرستاده است.

تاجر به جای حقوقدان، رفیق به جای وکیل، عادت بد مدیران ایرانی

پرسپولیس در اقدامی بی سابقه به جای شاکی، اقرار کرده که به طرف مقابل مهلت داده است اما از آن عجیب تر نامه ای است که پرسپولیس به یک تاجر به عنوان نماینده حقوقی خود داده بود. باشگاه این تاجر که سابقه گرفتن عکس یادگاری با برانکو را داشت و مقیم عمان است به عنوان نماینده خود به دیدار برانکو فرستاد. البته استفاده از تجار به جای حقوقدان و چهره سرشناس فوتبالی در ایران عرف است. مهدی تاج هم وقتی می خواست با ویلموتس قرارداد ببندد به جای وکیل یا مشاور حقوقی، یک تاجر را به عنوان مترجم با خود همراه کرد. احمد سعادتمند نیز در سفر به ایتالیا برای ملاقات با استراماچونی که دانش آموخته حقوق است، به جای همراهی مشاور حقوقی، دوستان را با خود به سفر برد.

تاجری که قرار بود نقش نماینده پرسپولیس را در ملاقات با برانکو ایفا کند، بیشتر نقش یک هوادار را داشت که از دیدن دوباره مرد کروات به وجد آمده بود. هنوز معلوم نیست باشگاه با چه تفکری این تاجر را مامور گرفتن مهلت از برانکو کرد؟

تصور کنید اگر یک نفر مثل محمود خوردبین یا سایر پیشکسوتان پرسپولیس که سابقه آشنایی با برانکو را داشتند به جای این تاجر به دیدار مرد کروات می رفتند. آیا آن ها نمی توانستند برانکو را مجاب کنند به پرسپولیس مهلت بدهد؟ آیا در این صورت، دیگر نیاز می شد یک نفر از طرف برانکو گزارش خلاف واقع برای فیفا بنویسد؟

گزارش غیر واقعی پرسپولیس به فیفا

منظور برانکو از گزارش غیر واقعی همان نامه ای است که باشگاه پرسپولیس به فیفا داد. پرسپولیس در این نامه به فیفا اعلام کرد برای پرداخت مطالبات از برانکو مهلت یک ماهه گرفته است. نامه ای که به شدت بد نگارش شده و پر است از غلط های دستوری. جدا از اینکه برانکو به پرسپولیس فرصت دوباره نداده و باشگاه به فیفا اعلام کرد مهلت گرفته است، خود نامه غلط های زیادی دارد:

لطفا احترامات من را از جانب باشگاه پرسپولیس بپذیرید.
این نامه برای اطلاع است که به دنبال تصمیم بالا، ما با آقای برانکو ایوانکوویچ در عمان جلسه ای داشتیم (امروز 13 سپتامبر 2020) و ایشان خیلی مهربانانه به باشگاه پرسپولیس 30 روز بیشتر (به عنوان تمدید مهلت) وقت داده که بدهی را به او پرداخت کنیم. 
این 30 روز تمدید مهلت از سوی برانکو ایوانکوویچ تحت این شرایط اعطا شده (grated غلط است و احتمالا منظورشان granted بوده) که فرآیند انضباطی همچنان باقی بماند اگر در مدت زمان 30 روزه ای که آقای برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس داده بدهی پرداخت نشود، همچنان ادامه پیدا کند.
پرسپولیس بدینوسیله رسما تضمین می‌دهد که بدهی های خود به آقای برانکو ایوانکوویچ را در مدت زمان تمدید شده، پرداخت می‌کند و در غیر اینصورت اگر باشگاه این بدهی را پرداخت نکرد، فرآیند انضباطی ادامه پیدا کند و باشگاه پرسپولیس تبعات آن را می‌پذیرد.
از حمایت‌های همیشگی و خالصانه شما متشکریم.

نامه باشگاه پرسپولیس به فیفا سابقه نامه نگاری و گاف های این چنین در پرسپولیس 

این اولین بار نیست که ترجمه ها و نامه های اشتباه به پرسپولیس لطمه می زند. به طور مثال خواندیم که گابریل کالدرون در آستانه امضا قرارداد و شروع کارش در پرسپولیس گفت یکی از سه تیم برتر دنیا و برترین تیم آسیا هستیم! بعد مشخص شد که کالدرون پرسپولیس را یکی از تیم های پرهوادار جهان دانسته بود و صحبت های او به اشتباه ترجمه شد.

همچنین در زمان مدیریت حمیدرضا سیاسی به نامه نگاری های پرسپولیس با باشگاه رئال مادرید توجه نشد و پرسپولیسی ها با کسی سر جلسه نشستند که به موساد وصل بود!

نامه پرسپولیس به فیفا می تواند دردسرهای جدیدی برای باشگاه داشته باشد، شاید یک پرونده جدید جدا از پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ... هیچ بعید نیست پرسپولیس علاوه بر بسته شدن پنجره اش، به دلیل گزارش خلاف واقع از سوی فیفا به پرداخت جریمه محکوم شود. 

طرفداری طی ساعات آتی به این موضوع می پردازد.

همچنین بخوانید:

دارو بوشیچ، وکیل برانکو: پس از اتمام تعطیلات آخر هفته اروپا حکم فیفا ابلاغ می شود

جزئیات نامه وکیل برانکو به فیفا؛ دیگر به پرسپولیس مهلت نمی دهیم

باشگاه پرسپولیس از برانکو دلجویی می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس به فیفا مطالبات برانکو عکس یادگاری بی اعتمادی مرد کروات غیر واقعی یک تاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی