Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@10:07:24 GMT

بازنشستگان کشوری امروز حقوق می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۸۴۰

بازنشستگان کشوری امروز حقوق می‌گیرند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فتح الله شعبانی گفت: حقوق بازنشستگان این صندوق امروز واریز می‌شود.

وی در توضیح بیشتر این خبر اظهار کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، حقوق شهریورماه بیش از یک میلیون و ۴۷۱ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا عصر امروز (شنبه ۲۹ شهریورماه ۹۹) پرداخت و قابل برداشت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین دلیل فروش نرفتن سهام عدالت مشخص شـد پیش‌بینی قیمت دلار در روز‌های آینده/ سیگنال‌های مثبت در راه بازار ارز طرفداران عرضه اولیه بخوانند! (۱۳۹۹/۶/۲۹ ) خودروهای مدیران خودرو چند؟ +جدول با ۱۰۰میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان صندوق بازنشستگی حقوق بازنشستگی واریز حقوق حقوق بازنشستگان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان