Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نعیم العبودی» عضو کمیسیون روابط خارجی در پارلمان عراق در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تاکید کرد که عادی‌سازی روابط برخی شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس همچون امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام و ملت‌های مسلمان و اعراب است.

وی اضافه کرد که این سیاست به مفهوم فروختن مجانی «بیت المقدس» به رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العبودی ادامه داد که محور مقاومت هرگز به این دولت‌های مزدور عربی برای آزادسازی فلسطین و بیت المقدس اعتماد نکرده، بلکه اعتماد و تکیه همواره بر ملت‌های مسلمان و عربی بوده است.

عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق افزود که عادی‌سازی روابط این شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی هرگز موضوعی شگفت‌انگیز نبوده، زیرا این رژیم‌ها از مدت‌ها پیش با این رژیم غاصب رابطه داشته‌اند، اما این روابط تاکنون آشکار نشده بود.

عضو فراکسیون الفتح ادامه داد که این اتفاق برای ملت‌های عربی و اسلامی، رخداد خوبی است، زیرا چهره رژیم‌هایی که درصدد فروختن و واگذاری قدس شریف و سرزمین فلسطین هستند را کاملا رسوا کرده است.

وی در عین حال این سیاست را طراحی شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای واگذاری قضیه فلسطین از طریق رژیم‌های مزدور عربی دانست.

العبودی با تاکید بر اینکه کشورهایی که دست به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌زنند، هیچ سودی نخواهند برد، افزود که پیش از اینها، برخی از دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی سیاست عادی‌سازی را در پیش گرفتند، اما هیچ بهره‌ای جز ذلت و خفت به دست نیاوردند و این رژیم اقدام به فتنه‌انگیزی بیشتر در این کشورها کرده است.

این نماینده پارلمان عراق بیان کرد که سیاست رژیم صهیونیستی، تضعیف همه نظام‌های سیاسی منطقه است تا خودش قدرت برتر باشد.

وی بر ضرورت وحدت همه کشورها و ملت‌هایی که به قضیه فلسطین ایمان دارند، تاکید کرد و گفت: قضیه فلسطین تنها متعلق به اعراب یا خود فلسطینیان نیست، بلکه مساله‌ای انسانی و اسلامی است.

العبودی تصریح کرد که در این مرحله باید دشمن شناسی را ارتقا داد تا طرح‌های مقابله با دشمن نیز ترسیم شود.

برچسب‌ها بحرین اختصاصی ایرنا امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین اختصاصی ایرنا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی بحرین اختصاصی ایرنا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده، گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی با اشاره به عملیات‌ وعده صادق عنوان کرد: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید می‌کرد «من حمله موشکی به ایران نکرده‌ام».

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد، بیان کرد: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی