Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاالله میرزاحسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمهیدات لازم برای رعایت تمامی مقررات بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و متخصصان بهداشتی در تمامی مدارس استان کرمان به کار گرفته شده است و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضدعفونی هر روزه مدارس و کلاس‌ها، رعایت فاصله فیزیکی مناسب دانش آموزان و استفاده همیشگی از ماسک در مدارس را از جمله این موارد ذکر کرد و افزود: کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی (به ویژه صابون مایع و محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح) به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به شهرستان‌ها نیز اعزام شده است.

میرزاحسینی تصریح کرد: در حال حاضر زنگ ورزش در مدارس برگزار می‌شود، اما فعالیت‌ها به صورت انفرادی و با حفظ فاصله است و فعلاً فعالیت جمعی و پربرخورد ممنوع است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح کوچ از چند روز آینده در مدارس استان کرمان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح وزن تمامی۶۵۴ هزار دانش آموز استان اندازه گیری می‌شود و بر مبنای آن توصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به آن‌ها داده می‌شود.

میرزاحسینی بیان کرد: این طرح به منظور کنترل وزن و چاقی دانش آموزان اجرا می‌شود و توصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به آن‌ها داده می‌شود تا دانش آموزانی سالم داشته باشیم.

او افزود: با همه‌ی این موارد، اگر جایی مشکل یا نقصی در مدارس باشد، پذیرا هستیم تا به محض اعلام والدین پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار دانش آموزی ویروس کرونا آموزش مجازی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع

هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی، فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران در جمع خبرنگاران گفت: هواشناسی دریایی با صدور هشدار نارنجی فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد که این ممنوعیت  از اوایل وقت دوشنبه 17 اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه 19 اردیبهشت است.

وی افزود: به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن دریا و بارش باران همه فعالیت‌های دریایی ممنوع اعلام شد.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: اوج شدت وزش باد از اوایل وقت دوشنبه و افزایش موج هم از دوشنبه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد تا 17 متر بر ثانیه می رسد خاطرنشان کرد: ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.7 متر (5/6 پا) و بیشینه ارتفاع موج تا 2.7 متر (8/9 پا) پیش بینی شده است.

اسدی با هشدار به شناورهای کوچک گفت: فعالیت همه شناور‌های کوچک و متوسط و شناور‌های صیادی در دریای خزر ممنوع است.

وی افزود: احتمال غرق شدن شناگران و  شناور‌های کوچک و متوسط وجود دارد و در معرض خطر بودن شناور‌های صیادی، پاره شده تور‌های صیادی و  خسارت به تاسیسات دریایی و آسیب به قفس پرورش ماهی از عواقب این سامانه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند