Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان پیش‌دار روز شنبه درنشست با مدیر و کارکنان ایرنا هرمزگان اظهارداشت: با اعلام فراخوان این مسابقه ادبی تمامی کتاب‌هایی که بعد از دفاع مقدس تاکنون در استان هرمزگان توسط نویسندگان این استان نوشته شده، جمع‌آوری و داوری می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره ادبی را شناسایی و جمع‌آوری کتاب‌های چاپ‌شده در حوزه دفاع مقدس، تهیه آرشیو کتاب‌خانه تخصصی، شناسایی نویسندگان حوزه دفاع مقدس و ایجاد انگیزه در نویسندگان جوان و اهل قلم برای ورود به حوزه دفاع مقدس عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرحوزه هنری هرمزگان بیان داشت: در این دوره از برگزاری مسابقه جایزه ادبی کتاب دفاع مقدس، برترین‌های هر بخش(شعر، داستان، خاطره) معرفی و به بهترین‌ها آثار نیز جایزه ادبی تعلق می‌گیرد، ضمن اینکه در این مدت کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان برجسته استانی و کشوری در حوزه نویسندگان برجسته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

پیش‌دار گفت: مقدمات برگزاری این برنامه شاخص فرهنگی حوزه هنری با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله استانداری هرمزگان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درحال برگزاری است.

وی برگزاری شب‌شعر در بندرعباس و هشتبندی میناب، برپایی نمایشگاه عکس مجازی، نقد و بررسی فیلم‌های دفاع مقدس را بخشی از برنامه‌های حوزه هنری استان هرمزگان در هفته دفاع مقدس امسال نام برد.

به گفته مدیرحوزه هنری هرمزگان، تاکنون ۱۵ عنوان کتاب در حوزه هنری استان هرمزگان با محوریت دفاع مقدس چاپ شده است.

پیش‌دار توجه به حوزه فرهنگ و هنر از جمله حوزه دفاع مقدس از سوی مسوولان اجرایی استان هرمزگان را یکی از نیازهای بسیار ضروری در راستای ارتقا جایگاه فرهنگ و تمدن مردم این استان عنوان کرد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه هنری خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های انجام شده به ویژه در حوزه دفاع مقدس، فعالیت‌های زیادی نیز در حوزه تولید آثار فرهنگی و هنری درحال انجام است و در سال جاری شاهد تحولاتی خوبی در حوزه تولید آثار فاخر از جمله تولید نماهنگ‌ها، موسیقی حماسی و کتاب‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.  

مدیرحوزه هنری هرمزگان در این بازدید از خبرنگار سرویس حوزه هنری در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان نیز تجلیل کرد.

برچسب‌ها دفاع مقدس اختصاصی ایرنا هرمزگان حوزه هنری کتاب پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس اختصاصی ایرنا هرمزگان حوزه هنری کتاب دفاع مقدس اختصاصی ایرنا هرمزگان حوزه هنری کتاب اخبار کنکور حوزه دفاع مقدس استان هرمزگان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 19 تا 29 اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. 

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

گفتنی است کلیه آثار اسنادی، پژوهشی و تاریخی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود. که همه عموم می توانند جهت تهیه کتاب های مورد نظر خود به سایت فروشگاه به آدرس http://shop.hdrdc.ir/ مراجعه کرده و با ارائه کد تخفیف defa1403 از تخفیف 20 درصدی نیز استفاده کنند.

این تخفیف تنها در ایام نمایشگاه کتاب معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران