Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بر اساس جدیدترین آمار بانک مرکزی روسیه، ذخایر طلا و ارز خارجی این کشور در مجموع به 591.8 میلیارد دلار افزایش یافت.

دارایی‌های بین‌المللی حدود 0.02 درصد در هفته 4 تا 11 سپتامبر رشد داشت. آمارها نشان داد، از ابتدای ماه ژانویه، روسیه ذخایر فورکس خود را 37.4 میلیارد دلار افزایش داده است. این ذخایر در سال گذشته 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد رشد داشت.

به نوشته راشا تودی، روسیه 4 سال است که این ذخایر خود را تقویت می‌کند. سال گذشته، رشد نزدیک به 86 میلیارد دلاری و سال 2018 و 2017 به ترتیب رشد حدود 33 و 55 میلیارد دلاری داشت.

همچنین این کشور در حال تغییر ذخایر بین المللی خود است و سهم دلار آمریکا را به نفع ارزهای دیگر و طلا تغییر داده است. رکورد افزایش اخیر قیمت طلا سبب شد تا ذخایر بین المللی روسیه در ماه آگوست به بالاترین رقم در تاریخ این کشور برسد و از 600 میلیارد دلار عبور کند.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر ‎کاهش انتظارات تورمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟