Web Analytics Made Easy - Statcounter

« احمد طهرانی » روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خمین، افزود:عزت ملت  ایران در دنیا مرهون فداکاری  شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی بیان کرد: شهدا با خون خود کشور را مقابل توطئه دشمنان بیمه کردند و به برکت شجاعت دلیرمردان و زنان ایرانی امروز کشور روز به روز قله‌های پیشرفت و اقتدار را فتح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خمین گفت: دفاع مقدس  برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدو نیاز است ارزش‌های دفاع مقدس به صورت گسترده برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

طهرانی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از استقلال کشور از جان خود گذشتند، گفت : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای حفظ و ترویج روحیه شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید باشکوه تر از هر سال برگزار شود، ادامه داد: با توجه به شیوه بیماری کرونا از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه های گرامیداشت این هفته استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمین نیز در این نشست گفت: برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی همزمان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس زادگاه امام راحل تدارک شده که یادواره شهدای دانشجو، اجرای شب شعر دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان ایثار گر و مسابقات ورزشی از جمله آن‌ها است .

سرهنگ پاسدار« علی اکبر حسینی» گلباران بیت امام راحل، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، گلباران قبور شهدا و نصب نمادهای دفاع مقدس را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در خمین بیان کرد.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت کامل پرتکل بهداشتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خمین برگزار می شود و تلاش بر آن است که در این برنامه‌ها از ظرفیت جوانان استفاده شود.

شهرستان خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب یکهزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب  اسلامی کرده است.

برچسب‌ها کرونا جنگ تحمیلی خمین هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا جنگ تحمیلی خمین هفته دفاع مقدس کرونا جنگ تحمیلی خمین هفته دفاع مقدس اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد