Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی در تشریح آخرین تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی گفت: در حوزه کمک های حمایتی به رانندگان تاکسی در چند بخش ورود پیدا کردیم؛ نخست در بخش معیشتی بود که با بانک قرض الحسنه مهر ایران و یکی از فروشگاه های زنجیره ای هماهنگ شد و رانندگان با تشکیل پرونده می توانند خرید کنند و مبلغ آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از حوزه هایی که در جهت کمک به رانندگان تاکسی ورود پیدا کردیم بیمه شخصثالث بود که همانند فرآیند خرید امکان اخذ بیمه شخص ثالث برای آنها فراهم شد.

وی ادامه داد: در بحث لاستیک نیز سال گذشته ۲۰۰ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی با نرخ مصوب دولتی توزیع شد و امسال نیز مجددا از شرکت تولید کننده خواستیم که نسبت به توزیع لاستیک میان رانندگان تاکسی اقدام شود. البته با توجه به اینکه شرکت ها در تولید مشکل دارند هنوز این امر برای سال جاری اجرایی نشده اما پیگیر هستیم.

وی تاکید کرد: در حوزه تامین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی هم افرادی که به سامانه اتحادیه تاکسیرانی مراجعه کنند در قسمت خدمات خودرویی قطعاتی از خودرو وجود دارد که با تعدادی از تولیدکنندگان صحبت شده تا عرضه آنها انجام شود؛ این قطعات با گارانتی و ارزان تر از نرخ بازار به رانندگان تاکسی عرضه می شود.

پربیننده ترین سرانجام انتشار لیست املاک واگذار شده به غیر چرا پروانه ساخت پلاسکو صادر نمی‌شود؟/ معاون حناچی: پلاسکو دفتر فروش است، بنیاد مجوز تجاری می‌خواهد! زمان تحویل اتوبوس‌های جدید پایتخت به شهرداری اعلام شد واکنش شرکت ارتباط مشترک شهر به گزارش عضو شورا درباره انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد/ قدیمی است بی توجهی شهرداری به اجرای کامل بسته محرک اقتصادی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران تاکسیرانی راننده تاکسی اتحادیه تاکسیرانی لاستیک دولتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی میر، افزود: مأمورین انتظامی در شهرستان میرجاوه برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، هنگام پایش و تردد خودروهای عبوری محور خاش به شهرستان میرجاوه به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۱۵ تن لاستیک فرسوده فاقد هرگونه مجوز قانونی که مقصد آن به کشورهای همسایه بود، کشف و ضبط شد.

میر با اشاره به نظر کارشناسان که ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: در این رابطه، یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6100693

دیگر خبرها

  • تولید ۳.۶ میلیون نهال در خراسان شمالی طی سال جاری
  • توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان