Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:19:25 GMT

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۰۱۵

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی‌شود

به گزارش تابناک به نقل از فارس، عده‌ای از مخاطبان در سامانه فارس من خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شده‌اند.

مخاطبان اظهار کرده‌اند، زمان کافی برای برگزاری آزمون لحاظ نشده و با توجه به تعویق کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین شیوع بیماری کرونا به خاطر سلامت داوطلبان این اقدام صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این مطالبه آمده است: در پی انتشار دفترچه آزمون استخدامی و آغاز ثبت‌نام، متأسفانه زمان کافی برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی لحاظ نشده است، با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان در آزمون‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری که چندین بار به تعویق افتاد، شرکت کردند و فرصت زیادی برای مطالعه منابع آزمون استخدامی نداشتند و ندارند همچنین با وجود شیوع گسترده بیماری کرونا و قرار گرفتن بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز و همچنین شیوع بیماری آنفلوآنزا در فصل پاییز و تداخل این دو بیماری، وضعیت سلامتی داوطلبین بیشتر از پیش به خطر بیفتد، لذا انتظار می‌رود در جهت به تعویق افتادن این آزمون تجدیدنظر صورت گرفته تا موجب حفظ سلامتی داوطلبین شود.

در همین زمینه نیز سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه زمان ثبت نام در این آزمون به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست، گفته است: هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.

همچنین سازمان سنجش نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ پایان خواهد یافت. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

به گزارش فارس، برگزاری آزمون‌های کشوری که به صورت فراگیر انجام می‌شود از ماه‌ها قبل زمانبندی و تشریفات آن هماهنگ شده و تاخیر یا تعویق آن دلایل قانع کننده و قابل اعتنایی نیاز دارد. در شرایط کنونی شیوع کرونا مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است، اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرایط برگزاری این گونه آزمون‌ها فراهم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی سازمان سنجش قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی برگزاری آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش