Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدوحید میرزامحمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل گاوداری مولد هزار راسی روستای قلعه چه، گاوداری ۱۰ هزار راسی روستای خرم‌آباد و گلخانه ۱۰۰ هکتاری روستای دوین از توابع بخش مرکزی است.

وی گفت: عملیات اجرایی گاوداری ۱۰ هزار راسی و گلخانه ۱۰۰ هکتاری خرداد ماه امسال و گاوداری قلعه چه از سال گذشته آغاز شده که مجموع کل اعتبار سرمایه گذاری طرح های مزبور، ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزا محمدزاده افزود:  واحد انتقال آب گاوداری ۱۰ هزار راسی اجرا شده است و مابقی طرح هم ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: گاوداری مولد هزار راسی قلعه چه با استفاده از تسهیلات سامانه کارا به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که از ۱۳ واحد آن، عملیات اجرایی ۲ واحد به پایان رسیده است و مابقی واحدها بین ۷۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مجموع کل سرمایه گذاری این واحد گاوداری را پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: همچنین برای ایجاد گلخانه ۱۰۰ هکتاری، تاکنون ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب آن اجرا  و برخی اقدامات دیگر نظیر تجهیز کارگاه، استقرار کانکس، خرید انشعاب برق، ایجاد ایستگاه فشار گاز و انتخاب مشاور انجام شده است.

میرزا محمدزاده افزود: با اتمام سه طرح بزرگ اقتصادی برای هزار و ۳۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی انجام می شود که شاهد تحول و رونق بزرگ اقتصادی، درآمدزایی و اشتغال خواهیم بود.

شهرستان شیروان ۵۵۰ هزار راس دام سبک و سنگین و ۱۰۵ هزار هکتار عرصه زراعی و باغی دارد. شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها اشتغال زایی اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی اعتبارات شیروان اشتغال زایی اعتبارات شیروان اخبار کنکور هزار راسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین