Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اولین دستگاه آنژیوگرافی در راستای ارائه خدمات تخصصی بخش قلب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نصب و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: اعتبارخرید این دستگاه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان با ارز دولتی بوده و جهت نصب در بیماستان مذکور نیز بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: با توجه به راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نصب و راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی مهم و ضروری است.

کریمیان ادامه داد: همچنین راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز دوم بیمارستان امام خمینی( ره) ایلام در روزهای آینده از دیگر اقدامات این دانشگاه در راستای خدمات رسانی به بیماران استان است.

وی تصریح کرد: راه اندازی و استقرار دستگاه‌های تشخیصی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی( ره) خدمت رسانی بزرگی است که بیش از گذشته پس از گذشت سال‌ها در این بیمارستان صاحب دو دستگاه تشخیص ای سی تی اسکن خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، گفت: این استان در مقایسه با استان‌های بزرگ و برخوردار در رابطه با زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در سطح پایین‌تری قرار دارد و خدمات‌دهی شایسته در جریان این گونه حوادث و بحران‌ها کاری بزرگ و جهادی است.

کریمیان خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا در سطح استان، میزان رضایتمندی مردم از خدمات دانشگاه به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته و همواره خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت مورد تکریم و تقدیر جامعه قرار می‌گیرند.

 انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان ایلام آنژیوگرافی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد